Simenrf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei lurer på ossen servere dere spiller på? Spiller som regel på TV2 battle.no og litt Battlefield.no Forvittmapene mine er: Road to Jalalabad, Wake Island 2007 og Kubra Dam... Så hva slags servere spiller dere på? Favorittmapene deres?? Hva heter dere på BF2? Rank? Endret 29. januar 2008 av Simenrf Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Spiller bare pa TV2 serverene. Mest Karkand og Jalabad, Inf only, under navnet Bordhr. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Spiller på tv2 på banene karkand og jalabad med navnet Ferevellon. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 spiller nesten ikke online pga. dataen min er så sinnsyk dårlig men favoritt-mappene er Wake 2007, Kubra dam, Operation Road Rage og Dragon valley. har ikke prøvd så mange baner men vil fortsette å spille om 4-5 måneder. Nick: Jmk47 Rang: Private Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hender seg at jeg stikker innom TV2-serverene og spiller. Inf-kart helst. Navn: Lt_Saether Rang: Gunnery Sergeant Favorittkart: Karkand Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 TV2 serverene zatampa_duck Sergeant Karkand Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Navn: [PB] GamleeErik Servere: TV2 inf, Jolt UK, og gotland. Rank: Lieutenant Colonel Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 TV2 Alle Karkand maps som de er litt folk på ^^ ( Inf) Og den den beste mappet som er !! Tv2 nr 24 (tror jeg) Gulf Of Oman forminska uten stygge fly og heli's (inf only) Nick: Hebneso2 ( ikke spør hvorfor 2en ble med ^^) Rank: Gunnery Sergant eller den over.. not sure.. Fav map: Gulf Of Oman ( Inf only, forminska ver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå