Zazzera Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Man kan da ikke få orgasme av å bli tatt bakfra! Når en mann får orgasme, spruter han sæd. Aner ikke hvordan homse har sex, og vil helst ikke vite det. Kanskje de bytter på å ta hverandre bakfra, kanskje de bruker 69? Homsene vet. Alt dette med analsex har ikke noen direkte tilknytning til orgasme og utløsning, men det er de seksuelle følelsene og velværet som til slutt utløser utløsningen. Dere tar feil. Shoo. For å si litt mer om dette; menn som blir voldtatt kan få utløsning ufrivillig, uten at dette har noe med deres nytelse av akten å gjøre. Det vil være mer eller mindre en ren refleks. Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har en ting som jeg har lurt på i lang lang tid. Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker å finne det ut, men fordi det plager meg at jeg ikke får et svar fra noen. Har snakket med sus-leger, helsesøster, venner etc. Saken er: Hvis en mann blir pult i rumpen til han får orgasme der, vil han da samtidig sprute sæd ut av pikken sin? Høres kanskje, og er sikkert også et sinnsykt tåpelig spørsmål. Men jeg er evig takknemlig hvis noen kan løse mysteriet. Orgasmen man får når man blir tatt i rompa er jo fra G-punktet man har i rompa... det har jo ikke sammenheng med orgasmen i kuken, og sædutsprutningen, så blir ikke utsprutning ved g-punktsorgasmen vil jeg tru. ser ingen grunn til at det skal blir det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg