ballik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en ting som jeg har lurt på i lang lang tid. Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker å finne det ut, men fordi det plager meg at jeg ikke får et svar fra noen. Har snakket med sus-leger, helsesøster, venner etc. Saken er: Hvis en mann blir pult i rumpen til han får orgasme der, vil han da samtidig sprute sæd ut av pikken sin? Høres kanskje, og er sikkert også et sinnsykt tåpelig spørsmål. Men jeg er evig takknemlig hvis noen kan løse mysteriet. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en ting som jeg har lurt på i lang lang tid. Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker å finne det ut, men fordi det plager meg at jeg ikke får et svar fra noen. Har snakket med sus-leger, helsesøster, venner etc. Saken er: Hvis en mann blir pult i rumpen til han får orgasme der, vil han da samtidig sprute sæd ut av pikken sin? Høres kanskje, og er sikkert også et sinnsykt tåpelig spørsmål. Men jeg er evig takknemlig hvis noen kan løse mysteriet. Ja, vil da tro det. Lenke til kommentar
ballik Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en ting som jeg har lurt på i lang lang tid. Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker å finne det ut, men fordi det plager meg at jeg ikke får et svar fra noen. Har snakket med sus-leger, helsesøster, venner etc. Saken er: Hvis en mann blir pult i rumpen til han får orgasme der, vil han da samtidig sprute sæd ut av pikken sin? Høres kanskje, og er sikkert også et sinnsykt tåpelig spørsmål. Men jeg er evig takknemlig hvis noen kan løse mysteriet. Ja, vil da tro det. Det er jeg slettes ikke sikker på, men takk for innsatsen din Gryterett. Jeg søker det ultimate svaret. Fakta altså. Ring en venn og skriv ned svaret til meg. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor skulle det ikke det? Sæden kommer jo et nanosekkund før orgasmen (personlig erfaring) xD Så det må jo det Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en ting som jeg har lurt på i lang lang tid. Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker å finne det ut, men fordi det plager meg at jeg ikke får et svar fra noen. Har snakket med sus-leger, helsesøster, venner etc. Saken er: Hvis en mann blir pult i rumpen til han får orgasme der, vil han da samtidig sprute sæd ut av pikken sin? Høres kanskje, og er sikkert også et sinnsykt tåpelig spørsmål. Men jeg er evig takknemlig hvis noen kan løse mysteriet. Mannen som blir pult får ikke orgasme "der", selv om orgasmer fremstilt på forskjellige måter også føles litt forskjellig er det ofte det samme som skjer, og vil nok i de fleste tilfeller utløse en utløsning. Det er hvertfall min erfaring Lenke til kommentar
ballik Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en ting som jeg har lurt på i lang lang tid. Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker å finne det ut, men fordi det plager meg at jeg ikke får et svar fra noen. Har snakket med sus-leger, helsesøster, venner etc. Saken er: Hvis en mann blir pult i rumpen til han får orgasme der, vil han da samtidig sprute sæd ut av pikken sin? Høres kanskje, og er sikkert også et sinnsykt tåpelig spørsmål. Men jeg er evig takknemlig hvis noen kan løse mysteriet. Mannen som blir pult får ikke orgasme "der", selv om orgasmer fremstilt på forskjellige måter også føles litt forskjellig er det ofte det samme som skjer, og vil nok i de fleste tilfeller utløse en utløsning. Det er hvertfall min erfaring Så "rumpeorgasme" er egentlig ikke en rumpeorgasme? Jeg hungrer etter kunnskap. Noen med erfaringer fra eller i "the backyard"? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er ikke en "rumpeorgasme" nei. Det som skjer er at prostata blir stimulert og kan føre til en enda kraftigere orgasme, eller en annerledes en. Dette kan du også prøve selv uten å måtte putte opp noe i rompa. Mens du onanerer kan du massere punktet mellom hullet og ballene. Selv om dette ikke gir like god effekt som "fra innsiden" så kan det gi en pekepinn. Lykke til! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Man må skille på utløsning og orgasme, selv om disse ofte kommer hånd i hånd. Det er mulig å oppleve den ene uten den andre. Sitat en av mine homofile venner: "Faen så digg det er å komme så spruten står uten at noen toucher pikken min" Moralen i historien: Prøv selv Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er ikke homofob, men jeg regelrett HATER sex mellom to menn. Lenke til kommentar
Gjest homse Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Alt dette med analsex har ikke noen direkte tilknytning til orgasme og utløsning, men det er de seksuelle følelsene og velværet som til slutt utløser utløsningen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er ikke homofob, men jeg regelrett HATER sex mellom to menn. ehm... Logikken var hvor? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er ikke homofob, men jeg regelrett HATER sex mellom to menn. Det påvirker da vel ikke deg på noensomhelst måte, så hvorfor gidder du i det hele tatt å bry deg om det ? Lenke til kommentar
Gjest homosvar Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Man kan da ikke få orgasme av å bli tatt bakfra! Når en mann får orgasme, spruter han sæd. Aner ikke hvordan homse har sex, og vil helst ikke vite det. Kanskje de bytter på å ta hverandre bakfra, kanskje de bruker 69? Homsene vet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_125 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Her er en et endelig svar på spørsmålet: I mange tilfeller, men ikke alle, opplever menn som blir tatt i baken orgasme og påfølgende utløsning. Utdypning følger under. Man kan da ikke få orgasme av å bli tatt bakfra! Når en mann får orgasme, spruter han sæd.Tøys! Her var det til dels forvirring og feilinformasjon. På tide å slå opp i vår felles venn Wikipedia. Først må vi klargjøre hva prostata er for noe, hvor den finnes hos menn og hvilken rolle den har relatert til sex. Wikipedia sier at Prostata er en kjærtel hos menn og hanndyr med beliggenhet rundt urinrørets øverste del. Man kan komme i kontakt med (fysisk stimuli av) prostatakjærtelen via rektum, endten med en finger, en penis eller et objekt. (Som naturligvis føres inn i rektum, se vedfølgende skjerma). Wikipedia sier også at noen menn kan få orgasme utelukkende ved stimuli av prostata. (kilde) Det er vanlig at orgasme fører til utløsning hos menn, men noen kan også oppleve å få orgasme uten utløsning og vice verca. Man kan på bakgrunn av dette si at sansynligheten for at menn som får orgasme utelukkende ved stimuli av prostata ved stor sansynlighet også vil få utløsning. De som betviler dette utsagnet kan til en forandring lese litt om emnet slik at de uttaler seg på grunnlag av noe de faktisk har kunnskap om. Alternativt kan de oppsøke noen som er villige til å gi en praktisk demonstrasjon i vitenskapens navn. (Til opplysning er jeg, som skriver under anonymt navn for å være på den sikre siden, en stein hetrofil mann som ikke har noen praktisk erfaring innen dette området. Svaret var vel ganske åpenlyst uansett da, eller hva?) Kilder: http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate#Male_sexual_response http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate_orga...tatic_structure http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm#Anal_orgasm http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex#Male-male Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Man kan da ikke få orgasme av å bli tatt bakfra! Når en mann får orgasme, spruter han sæd. Aner ikke hvordan homse har sex, og vil helst ikke vite det. Kanskje de bytter på å ta hverandre bakfra, kanskje de bruker 69? Homsene vet. Alt dette med analsex har ikke noen direkte tilknytning til orgasme og utløsning, men det er de seksuelle følelsene og velværet som til slutt utløser utløsningen. Dere tar feil. Shoo. Endret 1. februar 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er ikke homofob, men jeg regelrett HATER sex mellom to menn. ehm... Logikken var hvor? Jeg respekterer at folk er homofile, men ser jeg homofil aktivitet mellom to menn (som oftest plutselig uten å ville det), så reagerer jeg med avsky. Hva er galt med det? Det er vel en smakssak. Både jeg og kjæresten min mener at analsex er heslig og aldri skal prøves. Det er ikke fordi det er to menn egentlig, men ting som har med analen å gjøre. Men også dette at jeg ikke tåler at andre gutter stryker eller gjør noe som kjæresten min ville gjort, på meg. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Saken er:Hvis en mann blir pult i rumpen til han får orgasme der, vil han da samtidig sprute sæd ut av pikken sin? For å bare svare enkelt, nei, ikke automatisk det skjer. Du får prøve, så ser du . Det er da også mange eksempler på stimulering som fører til utløsning uten å være nær penis, så det er fullt mulig, og vil nok i de fleste tilfeller være et resultat av en orgasme, men det skjer ikke alltid. Visa versa er det ikke et problem å få orgasme uten utløsning med stimuli av penis også. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er ikke homofob, men jeg regelrett HATER sex mellom to menn. Jeg burde sagt noe her. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Huh... Så lærte jeg noe i dag også. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tøysekverulanter, det gutten med nedsatte formuleringsevner prøvde å si, var at tanken på to menn som puler / engasjerer seg i erotiske aktivitet gjør han kvalm, og han ville ha foretrukket å slippe å se det i all offtentlighet, MEN han tilater det. Sikkert noe alà: "Jeg er ikke enig i det du sier, men jeg skal forsvare til døden din rett å si det", kind of thing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg