superninja Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Trenge ein bærbar PC 15.4" som skal brukast til alt mulig fra spel til film til skule. Vil nok spele CS:S på den og pluss litt andre spel. Rundt 7000 kr helst ikkje så mykje over. Har sett litt på Acer Aspire 5720ZG fra Elprice og den ser jo ganske grei ut til mine behov? Har ikkje så veldig god peiling på det her. Har ein stasjonær PC som tar dei fleste spel osv så berre CS:S med brukbar FPS og litt tyngre strategispel osv funka så er det egentlig berre greit. Den blir mest brukt til altmulig her og der som eg drar med meg på mini lan og på skulen og alt mulig anna som måtte komme opp. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 CS:S går glatt på den. Hvilke strategispell er det du skal spille da? Sempron Lenke til kommentar
superninja Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Blir mest sannsynlig Company of Heroes, litt AoE2, alle mulig spel egentlig som kan spelast på LAN. UT 2004, NFS:MW, CS:S, HL 2 DM, AA, Halo, FEAR, C&C Tiberium Wars, Flatout 2 og The Ship er vel det det går mest i trur eg. Men er ikkje så veldig nøye at det går heilt "perfekt" til det, men at PCen er ganske god og vare ei stund er ikkje så dumt. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Okey såg litt no i eit Elprice blad og såg ein anna PC som kanskje er bedre? link Den her er vel ett par hakk bedre? Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ja, skjermkortet er bedre, og den er ikke mye dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå