Gå til innhold

XPS M1530 - noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Jeg ser for tiden på muligheten for å kjøpe Dell XPS M1530.

Tenker på å kjøpe den med alle de orginale speksa, bortsett fra at jeg skal ha 2,2 Ghz 256 mb Nvidia og ett 9-cellers batteri.

Prisen blir på ca 10000 + minus noen få hundrelapper.

Men er det noen som har erfaringer med denne laptopen?? Hvis du eventuelt har erfaringer med en XPS M1530 som er bedre/dårligere enn med de speksa jeg oppga, så er det fint om du skriver du og:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke en ENORM tråd for akkurat denne dell xps 1530 på forumet? prøv å søk så finner du kanskje noe.

Jeg ser selv på dell xps 1710, men de er overhode ikke konkuransedyktige med andre. Sjekk ut hva du ville måtte betalt for en hp feks. med de samme specsa.

Det lønner seg ikke å oppgradere på dell sine sider, de tar seg sinnsykt godt betalt.

Lenke til kommentar

Du må bestille innen i morra, da kan du bruke denne rabattkupongen og få 1000,- avslag på prisen. Lim inn denne koden når du bestiller: VBQ7GC7TVT79C2

Og når du er inne på Dell sine hjemmesider så må du velge den XPS m1530en som er nr tre (eller var det to??) fra høyre, den gir mest for pengene. Gjør så de forandringene du føler for. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...