Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har telenor og fikk en trådløs ruter som heter Speedtouch ST780WLT. Har ett problem med at ruteren noen få ganger plutselig går over til strict. Hva skyldes dette? Fra dag en når jeg fikk den gikk den automatisk til open. Og upnp er aktivert så den burde være open. Hva er galt? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har telenor og fikk en trådløs ruter som heter Speedtouch ST780WLT. Har ett problem med at ruteren noen få ganger plutselig går over til strict. Hva skyldes dette? Fra dag en når jeg fikk den gikk den automatisk til open. Og upnp er aktivert så den burde være open. Hva er galt? Har dere kryptert (passordbeskytta) nettverk? Hvis dere har det så kan det være det som er årsaken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det går gjennom kabel. Trådløs tilkobling er sikret med ett passord. Lenke til kommentar
HowlinPsycho Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har telenor og fikk en trådløs ruter som heter Speedtouch ST780WLT. Har ett problem med at ruteren noen få ganger plutselig går over til strict. Hva skyldes dette? Fra dag en når jeg fikk den gikk den automatisk til open. Og upnp er aktivert så den burde være open. Hva er galt? Logg deg inn på webgrensesnittet til ditt modem, og se om du kan aktivere uPnP. Aktiver denne, og lagre oppsettet. Ta av strømmen, og skru den på igjen. Sjekk til slutt Xbos live testen om den har endret seg til open. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hadde du lest første posten hadde du sett at upnp allerede er aktivert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 En liten update på saken. Noen ganger er NAT open fra 1 sekund når jeg slår på xbox360, andre ganger (slik som i dag) slo jeg av og på xboxen flere ganger for å deretter ta testen hver gang. Den 4 gangen ble den vel open. Litt irriterende =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå