Gå til innhold

Chess med nytt abo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger allerede ute på chess.no. Ser ut til å ha erstattet Touch. ( Ikke at det er så farlig siden Touch og King lenge har vært identiske)

Spennende å se at Chess går motsatt vei som Telenor, Netcom og Tele2 - de kutter rett og slett startavgiften!

Go Chess!

Lenke til kommentar
skulle gjerne valgt premium.. men syns ikke smsprisene var veldig bra

Koster jo 60 øre i minuttet da å ringe. ikke noe voldsom billig. 1 øre i sekundet er samme som 60 øre 1 min. 60 øre for minutten er ikke all verdens billig med tanke på andre abn.

vel, har man korte samtaler så lønner det seg fort.

Lenke til kommentar

Håper ikke mitt Chess Touch abb. blir automatisk konvertert til Chess Premium. For mitt bruk var Chess Touch sine priser mye bedre enn Premium sine priser. Og jeg ser at Premium har tatt over plassen til Touch i prislisten på chess.no

Lenke til kommentar
Koster jo 60 øre i minuttet da å ringe. ikke noe voldsom billig. 1 øre i sekundet er samme som 60 øre 1 min. 60 øre for minutten er ikke all verdens billig med tanke på andre abn.

Det er jo ikke billig minuttpris som er tingen, det er 0,- i startavgift. For de som ringer mange korte samtaler har dette veldig mye å si, spesielt når de andre store opratørene skrur opp startavgifta til 0,89 på de billigste abonnementene.

Håper ikke mitt Chess Touch abb. blir automatisk konvertert til Chess Premium. For mitt bruk var Chess Touch sine priser mye bedre enn Premium sine priser. Og jeg ser at Premium har tatt over plassen til Touch i prislisten på chess.no

Tviler på at du mister Touch abonnementet ditt, men i såfall er det jo bare å bytte til King - det er helt likt som Touch!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...