Sweetshit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det viser seg at på Cover Flow så er det to helt like covere med samme bilde, samme innhold og navn. Albumet er Soundtrack To Your Escape av In Flames hvis du skulle lure. Hvordan får jeg evt fjernet et av dem? Det ene har jo ikke no poeng der... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Koble iPoden til maskinen du flyttet over musikken med, og slette det ene albumet på iPoden via iTunes? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dårlig tagging, dvs. et bonusspor eller lignende som har ekstra informasjon i albumfeltet eller lignende? Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det er foresten bare på Ipod'en det er to av samme covere. Haraldson: Hvordan kan det påvirke et ekstra album? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 At det finnes sanger fra samme album som har ulik album-tag? Nei, si det... Det samme skjer faktisk med et album på min Nano, skal undersøke på jobb i morra (hvor kabelen befinner seg) om det er noe forskjell på tagginga. Ellers kan du jo prøve en 'rebuild library', det er i alle fall noe jeg kan gjøre via MediaMonkey som pleier å fikse opp i mye snusk. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hadde samme problemet, problemet var faktisk at i et av albumnavnene var det stor forbokstav på et av ordene i albumnavnet. Problemet ligger tydeligvis i at det er en bitte liten forskjell på albumnavn på forskjellige sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå