bajas11 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Gran Turismo 5 Prologue vil bli lansert på PSN store den 19. Mars. Kilde: LINK Endret 29. januar 2008 av bajas11 Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Er spillmagasinet en troverdig kilde da? DIGG om det er sant. Endret 29. januar 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dette er bare bullshit. De har ikke skrevet opp noen kilde, og CVG har skrevet at spillet kommer 19. APRIL til USA. Tviler på at spillet kommer en måned tidligere her hos oss. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Dette er bare bullshit. De har ikke skrevet opp noen kilde, og CVG har skrevet at spillet kommer 19. APRIL til USA. Tviler på at spillet kommer en måned tidligere her hos oss. Så det selv nå, Sony har sagt til Eurogamer at GT5 Prologue kommer til PSN store (US), den 17. april. KILDE: LINK Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Rått! Gleder meg har prøvd demoen syntest spillet var dritt bra Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 blir like irritert hver gang jeg hører snakk om Prologue...Gleder meg sånn til den ordentlige versonen men tar jo ååår før den kommer.... Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Full-versjonen kommer vel ikke før et år etter Prologue? Mener iallfall å huske det var slik med forrige utgave (#4). Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) dette var det jævla rart...sidan SCEA kom med ein offisiell utallelse om 17 april...eg kan da ALDRI tro att me i EU får noko sånt før US...da skal det vel fryse ein viss plass.. Endret 29. januar 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hmm, er det andre biler med i US versjonen enn i JP versjonen? Kjenner ikke igjen alle bilene på bildene fra mitt japanske spill. Eller vinner du dem kanskje senere i spillet? Har ikke spillt så mye enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå