Gå til innhold

XBL går ut, hva kan jeg gjøre?


ecko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
har 1 mnd gratis live, hvordan skal jeg fortsette når den er gått ut? jeg vil helst ikke bruke kredittkort, husker at det var mye styr på gamle xboxen, så hvordan beholder jeg gull liven min?

 

Stikk til din nærmeste elkjede og kjøp 12 måneders abbonoment med live gull, koster ca 500 kr.

 

og jeg får beholde min gamle konto med all gamerscoren min?

Lenke til kommentar

Litt OT, men jeg presterte å miste VISA kortet mitt i julen, grunnet diverse uforutsette årsaker og sperret da kortet. Mitt Live gikk ut 10 januar, og et par dager før fikk jeg mail fra Xbox live at abbet mitt var fornyet med et år, og de trakk kostnaden fra kortet jeg hadde lagt inn på xboxen min. godt gjort synes jeg, da kortet var sperret, men jaggu var ikke abbet oppdatert og ingen penger trukket fra konto :p

Lenke til kommentar
har 1 mnd gratis live, hvordan skal jeg fortsette når den er gått ut? jeg vil helst ikke bruke kredittkort, husker at det var mye styr på gamle xboxen, så hvordan beholder jeg gull liven min?

 

Stikk til din nærmeste elkjede og kjøp 12 måneders abbonoment med live gull, koster ca 500 kr.

 

og jeg får beholde min gamle konto med all gamerscoren min?

 

Håper du er klar over selv om du går over til sølv så affekterer ikke det gamerscoren eller gamertagen din. Du trenger gull bare for å kunne spille mot andre over nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...