Kim_90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, hver eneste gang jeg starter Bitcomet faller hele nettverket mitt ned, ikke selve nettverket, men internettet på alle pc'ene som er på nettverket, nettet blir også koblet inn, ut, inn, ut osv hele tiden mens Bitcomet kjører, noen forslag til hva jeg har gjort feil? Har åpnet egne porter som Bitcomet bruker.! Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 mens du laster ned filer, eller bare når priogrammet startes uten å laste ned noe? kan jo være routeren din ikke orker torrent trafikken, som min gamle. var jo det tivoliet med tilkoblet avkoblet her da jeg brukte torrent. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 helvette er først ute når ejg starter å laste ned, tror ike routeren skal ha noe stress, ettersom disse problemen har kommet etter sist gang jeg reinstalerte windows! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis routeren har logg-funksjon så ta å gå igjennom loggen og se om du kan finne noe info der. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 hmm, ja, ingen dom ide, men jeg har ikke passord til den stakkars lille boksen tror problemet mitt ligger på min data ettersom jeg hadde lan her og alle andres torrent programmer funka Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bytt torrentklient å se om det hjelper. En anbefaling er selvsagt utorrent. www.utorrent.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå