Drcax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Heisann . Jeg har et Asus 8800GT stock som jeg prøver og clocke litt.. Etter at jeg hadde stilt opp på engine , shader og memory til en saklig frekvens så virker det som om ingenting skjer. Temperaturen stiger ikke og scoren i 3d mark blir ikke noe bedre selv om jeg har clocket engine til 700mhz, shader til 1650 og memory til 1900mhz. Ingenting Skjer. Jeg har brukt Asus Smartdoctor som følger med kortet og har prøvd rivatuner. kjører : core 2 duo E6400 p5n-E SlI XION 500w 2gb twinmos pc 6400 Takk for forhåpentlig vis svar Endret 29. januar 2008 av Arcturus Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Prova RivaTuner... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du kan verifisere frekvenser i GPU-Z. Ville prøvd i flere applikasjoner. Lurt å restarte maskinen mellom hver runde i 3Dmark. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg sliter med det samme selv, eneste måten å få bedre ytelse var å klokke i skjermkortbiosen. Rivatuner satte opp klokken, og GPU-Z var enig, men fikk ikke bedre ytelse. Nibitor hjelper deg med klokking i gpubiosen. Lenke til kommentar
Drcax Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Finnes det ingen alternativ måte og klokke? , uten og begynne og rote i gpubiosen? Viss ting skjærer seg under klokkinga i biosen så har jeg jo et proglem.. Edit: Det var psuen som gjore det , brukte pci x16 strøm kabel fra cpuen , tog da denne ut og satt i adapteren som fulgte med kortet . Kortet fikk da nokk strøm og overclokinga funka fett .. 700/1753/2000 =) Endret 31. januar 2008 av Arcturus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå