Tedz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei! finnes det noe sample software jeg kan bruke, til å sample sanger? Har lite peiling på slikt.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Audacity er da brukbart for det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kan da vitterlig også bruke GarageBand? Hvis du åpner track editoren/sporredigerer har du ganske så gode muligheter for å i hvertfall se waveforms bedre enn på det lille hovedområdet. Jeg bruker SoundTrack Pro hvis jeg skal sample sanger, på grunn av post-work mulighetene det har, men egentlig burde jeg vel brukt Logic eller noe sånt Ellers er vel Audacity det beste gratisalternativet, og det at det har støtte for VST gjør at det kommer ganske høyt opp på listen min over gratis programvare til Mac Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Kan da vitterlig også bruke GarageBand? Hvis du åpner track editoren/sporredigerer har du ganske så gode muligheter for å i hvertfall se waveforms bedre enn på det lille hovedområdet. Jeg bruker SoundTrack Pro hvis jeg skal sample sanger, på grunn av post-work mulighetene det har, men egentlig burde jeg vel brukt Logic eller noe sånt Ellers er vel Audacity det beste gratisalternativet, og det at det har støtte for VST gjør at det kommer ganske høyt opp på listen min over gratis programvare til Mac Takk men jeg har garage band selv, er ikke det gratis da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det følger med OS X, så det er gratis, ja. Og det funker fint nok det, regner jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå