Steelgob Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nicket jeg har på xboxen er liksom det nicket jeg hadde ved juletider.. Litt plagsom at det står god jul etc. når jeg logger på msn på xboxen.. noen som vet hvordan man bytter det eller oppdatere? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Gamertag mener du? Du kan kjøpe deg et nytt navn, det koster penger fordi at folk ikke skal skifte hele tiden. Dette finner du ved å trykke på Gamercardet ditt i dashboardet på konsollen, Edit Profile>Edit Gamertag. Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Ikke gamertag nei.. nick på MSN.. er faktisk msn der også.. Endret 29. januar 2008 av Steelgob Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Logg på kontoen på msn og skift der! Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hjelper ikke det.. Har jo forandra det 4 ganger etter.. Edit: Er det ikke noe måte å oppdatere den på? Endret 29. januar 2008 av Steelgob Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Opplever selv det problemet i dag. Har en adresse til en aller annen videoside. Irriterende.. Birger Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Opplever selv det problemet i dag. Har en adresse til en aller annen videoside. Irriterende.. Birger Burde oppdatere seg.. Eller gjør det bare det hvert år? xD Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Logg på på webmessenger og skift nick der:-) Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Logg på på webmessenger og skift nick der:-) Gjort det.. funker ikke =/ Edit: Hmm, funka nå.. Jaja, takk for hjelpen =) Endret 29. januar 2008 av Steelgob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå