cravenn Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vel, det har seg sånn at jeg sitter med en iPod Video 30GB som nekter å synkronisere med iTunes. Jeg har re-installert iTunes flere ganger - da funker det én gang eller to - men etter det får jeg gang på gang opp feilmeldingen "iPod-enheten kan ikke synkroniseres. Finner ikke den nødvendige disken". Har prøvd å sende den inn til reperasjon, men den fungerer selvfølgelig når de (Eplehuset) kobler den til deres Mac og prøver ut. Og når jeg da kommer hjem igjen, funker den - én gang. Jeg vet virkelig ikke hva som er galt, men håper at noen av dere vet det! På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vel, det har seg sånn at jeg sitter med en iPod Video 30GB som nekter å synkronisere med iTunes. Jeg har re-installert iTunes flere ganger - da funker det én gang eller to - men etter det får jeg gang på gang opp feilmeldingen "iPod-enheten kan ikke synkroniseres. Finner ikke den nødvendige disken". Har prøvd å sende den inn til reperasjon, men den fungerer selvfølgelig når de (Eplehuset) kobler den til deres Mac og prøver ut. Og når jeg da kommer hjem igjen, funker den - én gang. Jeg vet virkelig ikke hva som er galt, men håper at noen av dere vet det! På forhånd takk for svar Har du koblet ipoden din til en usb hub, eller en annen type lavstrøms-usb? Har opplevd at ipoden kobler seg dårlig til itunes når man har den koblet til en usb hub... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå