[Guru3D]Headshot Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg skal selge 2 pondushefter til en samler i klassen min, han mangler kun disse to for å fullføre samlingen sin. Det jeg lurer på er hva er en passende pris på disse to, det er de to første albumene som kom ut (tror jeg) "Alt for Norge" og "Dovent øl og driftige damer" Han har foreslått 280kr nå.. Er det noen som har noen aning hvor mye disse to er verdt? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 ta 300,hvis de er i prima stand,hvis ikke,synk til 290:P Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 De er nok verdt en god del mere Dovent øl og driftige damer gikk nettopp på QXL for 450,- Selv er jeg blitt bydd 700,- for samme albumet Skjønner hva jeg mener..? Du kan nok trygt ta en god del mere for dem. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Hurra, da kan disse to heftene finansiere min nye brenner Skal se hvor mye jeg klarer å presse ut av ham Og ja, de er i helt perfekt stand... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Gjør meg en bjørne tjenste, og scann de inn på data, og legg bildene på nett, slik at jeg får lest de stripene Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 husk å scan med god kvalitet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Et godt tips til å få dem inn på pcen er å bruke digitalt kamera (4 megapixel å foretrekke) på stativ, og ta bilde i 90 graders vinkel rett ned på boka La inn 6 skolebøker (VGS) på den måten Bruker laptop på skolen å gidder ikke drasse med meg bøkene hver dag. Hehe.. Fungerer helt fint, og klarer å tyde dem 100% Beret Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Et godt tips til å få dem inn på pcen er å bruke digitalt kamera (4 megapixel å foretrekke) på stativ, og ta bilde i 90 graders vinkel rett ned på boka La inn 6 skolebøker (VGS) på den måten Bruker laptop på skolen å gidder ikke drasse med meg bøkene hver dag. Hehe.. Fungerer helt fint, og klarer å tyde dem 100% Beret hvilke bøker da?? du tror ikke du kunne giddi å sende meg de? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Kjekt da, og scanne bøker, (pr0no blader og...) Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jøss... Kanskje jeg burde gjøre alvor av å selge noen av tegneseriene mine. Har de første årgangene (altså fra første utgave og utover) av hhv. Tommy & Tigern, Pondus og Ernie (alle på norsk da så klart) komplett. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Du burde iallfall ikke selge "alt for norge" til under 500,-! En strøken utgave er verdt masse! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Du burde iallfall ikke selge "alt for norge" til under 500,-! En strøken utgave er verdt masse! Var det ikke den søstera mi rullet sammen og gikk og slo på ting med? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 dæven :o jeg må rote frem "alt for norge" heftet mitt, skal ligge en eller annen plass... *rote lete* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå