Akrabra Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Var ikke akkuat sex scener, det var typisk kjedelig erotikk som ikke er skadelig i det hele tatt. Men du vet amerikanere. Det er en fis som blir til en tornado så enkelt. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg blir så kvalm av amerikanere De to damene i reportasjen er et eneste stort vindfang! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Får inntrykk av at de damene i debatten mener at gutter blir til voldtekstmenn hvis de spiller spill som inneholder sex eller noe erotisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er ikke USA som burde bombe Irak, det er Irak som burde bombe USA. Eller kanskje vi er heldige nok til at de begge to sprenger hverandre ut av planeten vår. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jack Thompson Defends Mass Effect Verda står ikkje til påske... Believe it or not Jack Thompson and I email sorta regularly. Granted he usually emails me bizarre, over-the-top press releases (which I often don't post) and I respond with disjointed quotes from movies, which I hope will one day remove that last wobbly hinge of his. (No luck yet). Last week Jack emailed me a press release entitled "Grand Theft Auto IV to Be Released April 29; Culture War Begins Now" and after my typical poking, I got on to the topic of the Mass Effect controversy and was shocked, literally out of my socks, to find him defending the game... sort of. Apparently, even anti-gaming crusader Jack Thompson found self-help author Cooper Lawrence (who he refers to as a man), uninformed and the entire controversy contrived. Hellooooo kettle. To: Brian From: Jack Immediate News Release - January 24, 2008 Grand Theft Auto IV to Be Released April 29; Culture War Begins Now To: Jack From: Brian I like your new glasses. To: Brian From: Jack Wow, as usual you're grasping the real news here. To: Jack From: Brian I'm surprised you haven't been looking into Mass Effect. http://kotaku.com/348692/ea-fighting-mad-a...=2#viewcomments To: Brian From: Jack Why would you be surprised. I don't see any problem with it. The guy who shot his mouth off about it had no idea what the Hell he was talking about. To: Jack From: Brian You mean you're OK with mass effect? To: Brian From: Jack Of course. This contrived controversy is absolutely ridiculous. Report that, why don't you? Consider it reported. Now where did my socks go? Kjelde: http://kotaku.com/349423/jack-thompson-defends-mass-effect Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen ganger lurer jeg på om amerikanerne puler med bind for øya.. Pupp er jo farlig :!: Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 For å si det enkelt, man ser sterkere scener på reklamer som går på bla tv2. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 For å si det enkelt, man ser sterkere scener på reklamer som går på bla tv2. Det morsomme er jo at Fox faktisk sender serier i beste sendetid som er mye "verre" enn den 1 minutts scenen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Men det er tv. Spill er nyere enn tv, ergo; farlig. Alt nytt er farlig og dumt, og de første som prøver det ødelegger livet sitt på en eller annen måte. Synd men sant. (farlig med ironi på nett så denne setningen er en heads up.. ) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg fikk pupp klint opp i trynet fra sekunder etter fødsel og har hatt store psykiske lidelser siden. Kanskje de damene fra tven burde snakke om å forby amming i stedet. Endret 31. januar 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 snart klager dei vel på at super mario samler på sopper og små penger :!: dei kan tåla å se kva som helst i virklegheiten, eller på tv (ikkje spill) og alt er fint. men så kjapt spill kommer inn i bildet så er alt galt. fy fy gutten min du kan ikkje spille tennis (eller noen annen type spill) det er galt Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe. Hadde South Park gått i USA nå hadde dette blitt en dobbel-episode. Er vel ikke nyheter at foreldre i USA er livredde for at kidsa skal skjønne at man kan ha seksuelle forhold. Det som er så fullstendig idiotisk med konservativ amerikansk media er at de danner seg en mening om saken som de står ved uansett. I intervjuet blir jo han Spiked TV fyren spurt om ting han ikke får sjangs til å snakke om. Og etterpå sitter det et "ekspertpanel" å diskuterer spillet, som de ikke engang har prøvd. God bless America. Lett å bli irritert når et fantastisk spill som Mass Effect blir dratt gjennom gjørma, men tror Bioware skjønte at dette ville skje. Kanskje de ikke har noe mot det engang. Selv om det er negativ PR, kan jeg garantere at salget ikke ble negativt påvirket. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Haha, dette er jo urkomisk. Men egentlig også ganske tragikomisk, da Mass Effect virkelig ikke fortjener noe ekkelt stempel. Det flotte kvalitetsspillet fokuserer overhode ikke på verken sex eller spesielt ekstrem vold, men hovedsaklig god rollespilling. Derfor lurer jeg i grunn på hvordan de kan snakke om småunger i denne sammenheng. Det er da en målgruppe som uansett ikke kan ha glede av spillet? Tror ikke mange 11-åringer kan klare å komme seg til den vesle erotiske scenen engang. Jaja, all PR er vel god PR... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Men nå tenker 11 åringer: Sex i Mass Effect?! Det må jeg bare kjøpe!!! *sarkasme* Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er enig med det de før meg har sagt (Armageddon f. eks), så gidder ikke skrive opp. Vil bare si at hvis man skal diskutere noe, så ha alle fakta på bordet. Dette er rettet mot Fox News, hvis du schønamena. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er egentlig ikke spesielt overraska over at det er akkurat Fox News som gjør dette her. De er ufattelig konservative på alle plan, og spill i seg selv er et hatobjekt der i gården. Seerne er selvfølgelig likedan, og sluker nyheter om spill som skaper drapsmaskiner og pedofile voldtekstmenn som rev på en hønsefarm. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Haha, det er ikke en ordentlig sex scene engang! Ser omtrent ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå