Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger hjelp angående Shuttle!

Anbefalte innlegg

Hei! jeg lurer veldig på å kjøpe ny pc, og da helst en shuttle. Jeg har et par kompiser som har tidligere erfaring med desse "kabinettene" og sier at det er lett for at det blir veldig varmt siden det ikke er plass til så mye vifter og det blir dårlig kjøling. en av vennene mine smeltet skjermkortet sitt i en shuttle.

Jeg lurer på om det er noen her som har en fin og god shuttle å anbefale. Har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329390 - den er liten og grei, men er stor nok til å fohåpentligvis få litt bedre kjøling

takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei,

Jeg kjøpte 2 slike for å ha vannkjøling i....

på baksiden er det plass til en ekstra 120mm vifte...

vent litt så skal jeg gå ned og se....

Ah..fant på sidene til produsenten...

SE HER...

du kan da gjøre en del mtp temperaturen...

Rydde i ledninger, overklokke mindre ;) , eller sette i en vifte eller 2.

Dette kabinettet er forøvrig "dobbelt" så høyt som en "vanlig shuttle"

En vanlig shuttle har plass til 1-2 disker i høyden samt Optisk...

Denne har da 3 brønner for optisk i høyden, samt "normal" shuttle høyde under...

Så temperatur burde ikke være problem her.

Endret av DeathByDigital
Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt en SP35P2 Shuttle.

Har en slik selv (Shuttle nr 3 jeg har). Er så fornøyd med Shuttle at hver gang jeg oppgraderer blir det bare en ny Shuttle.

Det er ikke noe problem med varme, kjører 3 disker, x1950pro og en E8400 på 3,7ghz.

Er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt en SP35P2 Shuttle.

Har en slik selv (Shuttle nr 3 jeg har). Er så fornøyd med Shuttle at hver gang jeg oppgraderer blir det bare en ny Shuttle.

Det er ikke noe problem med varme, kjører 3 disker, x1950pro og en E8400 på 3,7ghz.

Er veldig fornøyd.

Støtter denne, dette er nok en av de beste shuttlene ute nå, alternativt ta en titt på SD39P2.

Den du så på er vel en "budsjett-shuttle", så om du skal ha en skikkelig gaming-rigg/overklokke mye, så ville jeg vurdert en annen modell enn den, selv om den sikkert yter helt greit.

Angående varme så er det absolutt ikke noe problem, er selv på min andre shuttle, og har aldri hatt noe varmeproblem. Kjører nå en X2 3800+, 3 disker og et HD3870, og ting holder seg kjølig og stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...