b-real Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg var så utrulig dom og kjøpte feil hovedkort til min pc, her i sommer, og nu lure på æ ossn type er det jeg egentlig skal ha? har sett på Abit kg7-raid, men er ikkje heilt sikker. Nån som kan gi tips om hovedkort? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Må æ bruke DDR-ram på KG7-raid korte? ] [ Denne Melding var redigert av: B|Real på 2002-01-08 18:04 ] Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jepp på KG7 må du bruke DDR... Men jeg vil anbefale deg å gå for et nyere kort, f.eks. KR7... litt dyrt men bra... Ellers finns d kort fra Epox og Soyo(noe sånt) med 266A chipsettet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Æ bære så på http://www.hardware.no/tester/hovedkort/ab...aid/index2.html på spesifikkasjonene til kortet, og der står det SDRAM...er det feil da eller har du ovenfor tatt feil? Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Den linken der er til et annet kort enn det du nevner først Lenke til kommentar
Noty Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 det er forskjell på kg7 og kt7 som du referer til i linken :smile: kt7 via kt133a kg7 amd761 kr7 via kt266a kr7 er det som er anbefalt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå