Bartin Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny pc, den nye pcen skal vere en pc til å spille CSS på. Har funnet en pc som jeg likte, men spørsmålet er om den er god nok? PC En Dell XPS 1530 til 8900 kr. Takk for svar. Endret 29. januar 2008 av mongoms Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) De fleste PC-er idag, er "gode nok" til de fleste spill. Det kommer an på hvilke krav du har til spillene. Noen prisgrense? Edit: Jeg kan ikke se noe på linken din Må tydeligvis være logget inn, for og se handlekurven Endret 29. januar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 De fleste PC-er idag, er "gode nok" til de fleste spill. Det kommer an på hvilke krav du har til spillene. Noen prisgrense? Edit: Jeg kan ikke se noe på linken din Merkelig med linken, jeg kommer rett inn på siden til pcen. Men det er en Dell XPS 1530 til 8900 kr. Prisen er vel til 9000 ca. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor akkurat bærbar? Du får mye mer for pengene i en stasjonær! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Grunnen til at jeg skal ha bærbar er at jeg bor på 2 forksjellige steder annenhver uke, og da er det mye lettere å dra med seg en bærbar en en stasjonær, derfor Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Passer macbook bra til spilling? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Trenger svar.. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mac kjører WOW, har jeg hørt, men ikke CSS. Bare etter en del nerde-stuff-prgramering.. Jeg hdde også en periode, hvor jeg skulle kjøpe ny pc. Bærbar? Stasjonær? Bærbar? Stasjonær?.. Bor også på to forskjellige steder, Men du kan jo nesten kjøpe to like bra stasjonære, til prisen av en god bærbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå