strayder Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 du kan ikkje ein gong samanlikna dei tåpelege, barnslege draumane dine med åpenbaringa Gud gav meg. Hadde du visst kor ekte og fantastisk den følelsen eg fekk var! Ehhemm, nå tør jeg påstå at disse drømmene jeg også hadde om de nakne damene var MINST like ekte og følelsen ikke sto noe tilbake for det du drømte.... Banna bein, uten tull!! Jeg tror at hvis du leser hva folk her inne skriver til deg (Se bort i fra de som sier at du skal gjøre dette, de mener det ikke, bare kødder meg deg!!!) så vil du se at alle sammen syntes du er sinnsyk som til og med nevner dette!! Det har vært hundre, tusen, nei titusenvis av folk FØR deg som har akkurat den samme drømmen om at de og kun DE, er guds utvalgte til å gå ut og forkjynne "guds" ord. Jeg har et godt råd til deg: Gå å få sjekket den mentale helsen din!!!!!! Virkelig! Det du lider av er en kraftig forelskelse, ikke en sånn forelskelse som NORMALE 17 åringer har, men en kraftig og meget farlig guds forelskelse en kun kan opservere hos folk som er kraftig forvirret! Ville ikke vært det minste rart om foreldrene dine fikk deg innlagt, det ville faktisk være det eneste fornuftige av dem, du er jo helt koko!!! Men det hjelper ikke at jeg sier dette til deg for du har bestemt deg ikke sant? Forstyrrelsen er så totalt altomslukende hos deg akkurat nå at jeg bare syntes synd på deg! Du er i ferd med å fjerne deg skikkelig fra virkeligheten.... Synd du ikke ser dette selv og jeg håper noen rundt deg ser det før det er forsent.... Hvem var det som sa at kristendommen var bra? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så du sier den er den samme som kristendommen, men at kristendommen har misoppfatninger? Kan du nevne noen ? Hadde vært interessant ^^ Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Herregud for noe latterlige greier.. Alle ler bak av deg.. bare ikke rett opp i trynet ditt, når du går så ler de bak ryggen din. Jeg drømte en gang at jeg spilte trommer med Dave Grohl og Taylor Hawkins.. De snakket til meg, jeg tror mitt kall er å søke opp de og ha meningfylle samtaler med de. Det var en drøm, GET OVER IT!!!!! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kva er forresten namnet på religionen? Hadde vore greitt med eit namn å forholde seg til Lenke til kommentar
strayder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Herregud for noe latterlige greier.. Alle ler bak av deg.. bare ikke rett opp i trynet ditt, når du går så ler de bak ryggen din. Saken er vel heller at vi har sluttet å le og heller syntes synd på stakkaren.... Han lider av det ALLE nyfrelste lider av, en syk, SYK form for forelskelse i jesus, bibelen og alle gærningene i den... Og alt dette på grunn av en drøm? Mentalt religiøst forvirret..... Stakkars! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eg trur kanskje du overdriv litt i meste laget no Eg synest det er berre flott at det finnast folk som har mot til å starte eigen religion Lenke til kommentar
strayder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eg trur kanskje du overdriv litt i meste laget no Eg synest det er berre flott at det finnast folk som har mot til å starte eigen religion Ja kjempeflott! Vi har ikke noe av det fra før? Ser ikke de kristne selv at til flere religioner de starter til mer latterlig blir det hele? For ikke å snakke om å starte noe sånt bare fordi du drømt det! Drømt det! Ja, drømt det! Halloooo! Dette er jo bare tull og tøys, til og med troende må da se det? Eller? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skal seie deg det, at eg ALDRI hugsar det eg drøymer! Hadde eg hugsa ein slik draum, og at puta mi i tillegg var full i slev...Då hadde sjølv eg tolka det som eit kall Lenke til kommentar
strayder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skal seie deg det, at eg ALDRI hugsar det eg drøymer! Hadde eg hugsa ein slik draum, og at puta mi i tillegg var full i slev...Då hadde sjølv eg tolka det som eit kall Er du kristen eller? Det må du jo være hvis du hadde startet en ny tro fordi du hadde spytt på puta.... Hva skal jeg si da? Og mange sunne unge menn med meg når vi drømmer om nakene jenter? Det er normalt å drømme men IKKE normalt å lage en kult eller en ny religion for det vel! Tenk litt da er du snill Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eg har aldri hatt ein slik draum...men eg hadde jammen gjort det same sjølv viss eg hadde fått ei slik klar melding! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå fikk jeg tidenes idé til en religion her. Snyltereligionen. Den fungerer i all enkelhet slik at all statsstøtte deles likt mellom medlemmene. Hva vi tror på, spør du nysgjerrig? Visa, pengebruk og god mat! Money bless us all! Lenke til kommentar
strayder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Nå fikk jeg tidenes idé til en religion her. Snyltereligionen.Den fungerer i all enkelhet slik at all statsstøtte deles likt mellom medlemmene. Hva vi tror på, spør du nysgjerrig? Visa, pengebruk og god mat! Money bless us all! Trodde det het trygd jeg..... heller ikke noe å bli feit av tror jeg.. Endret 31. januar 2008 av strayder Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Arrr, din gledesdreper... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skal seie deg det, at eg ALDRI hugsar det eg drøymer! Hadde eg hugsa ein slik draum, og at puta mi i tillegg var full i slev...Då hadde sjølv eg tolka det som eit kall Så den gangen jeg drømte at nissens reinsdyr var demonbesatt for at de kunne fly, også gikk de lei av å være i reinan at de forlot reinan og dro inn i klassekamerater og jeg dro rundt i en demonjakt og fant de i en gammel buss i en kjeller. Så... Jeg skal altså starte Ghostbusters IRL, og jakte...? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 strayder: Du anar ikkje kva du snakkar om. Hadde du sett det eg såg ,og høyrd det eg høyrde i åpenbaringa Gud gav meg, så hadde du ikkje sagt det. Du er kanskje ikkje klar over at det er Gud som styrar draumane til folk?Det er difor han berre gjer deg slike meiningslause draumar sidan du er ein enkel sjel og tilfredstilla. Medan eg talte Gud DIREKTE til! Han fortalde emg masse, og eg er hans utvalte, hans son, bror av Jesus. du kan tvile så mykje du vil, meg eg er son av Gud! Og eg høyrer meir på gud enn deg Du seier du meiner eg er mentalt forstyrra og bla blbabal, meiner du kanskje at Jesus og evar det? og Noah? Og Moses? Var dei alle noken mentalt forstyrra personar? Dessutan kanikkje eg samanliknas med dei andre profetane, eg er den mest fullkommne, sidan eg vart valt no, når verda treng meg så mest. Gud har sagt han skal gje meg krefter utanom det vanlege, så då får du jo bevis Tharos.: Det vil eg seie er ein frekk og respektlaus ting å gjere Kalvegodt, eg takkar for støtta Eg har ikkje valt eit navn endo, eg ventar på den neste åpenbaringa frå Gud, då skal eg spørje han, eg har ein følelse av at det kan bli i kveld Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tharos.: Det vil eg seie er ein frekk og respektlaus ting å gjere Det var ikke meningen å være respektløs. Men det er jo både mulig og lov, så jeg mener det er en ganske harmløs måte å få fokus på religionsstøtta til religioner. (Som jeg mener burde vært forandret for en god stund siden). Lenke til kommentar
strayder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 strayder: Du anar ikkje kva du snakkar om. Hadde du sett det eg såg ,og høyrd det eg høyrde i åpenbaringa Gud gav meg, så hadde du ikkje sagt det. Du er kanskje ikkje klar over at det er Gud som styrar draumane til folk?Det er difor han berre gjer deg slike meiningslause draumar sidan du er ein enkel sjel og tilfredstilla. Medan eg talte Gud DIREKTE til! Han fortalde emg masse, og eg er hans utvalte, hans son, bror av Jesus. du kan tvile så mykje du vil, meg eg er son av Gud! Og eg høyrer meir på gud enn deg Du seier du meiner eg er mentalt forstyrra og bla blbabal, meiner du kanskje at Jesus og evar det? og Noah? Og Moses? Var dei alle noken mentalt forstyrra personar? Dessutan kanikkje eg samanliknas med dei andre profetane, eg er den mest fullkommne, sidan eg vart valt no, når verda treng meg så mest. Gud har sagt han skal gje meg krefter utanom det vanlege, så då får du jo bevis Tharos.: Det vil eg seie er ein frekk og respektlaus ting å gjere Kalvegodt, eg takkar for støtta Eg har ikkje valt eit navn endo, eg ventar på den neste åpenbaringa frå Gud, då skal eg spørje han, eg har ein følelse av at det kan bli i kveld Greit Det er jo en grunn til at vi har psykratri her i landet. Det som er så synd er at sterkt religiøse forvirrede folk ikke så lett slipper inn i psykratrien, det er liksom en "normal" sinnslidelse, men fortsetter du i den farta du har nå ender du forhåpentligvis der.... FØR du har ruinert ditt og andres liv! Du ER virkelig en seriøst forvirret person!!! Ingen tvil om det! Du ER ikke mer guds sønn enn jeg kan fly på rosa elefanter, det hele var en DRØM, men det finnes ingen måte for meg å overbevise deg om det. Så jeg håper du blir innlagt snart Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 jamen herregud då mann . Så det du seier er at alle religiøse mennskjer har ein sinnslidelse? At Jesus og Noah og dei burde vert innlagt på psykiatrisk? Det var ikkje noken draum, det var Gud som talte til meg Lenke til kommentar
strayder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jamen herregud då mann . Så det du seier er at alle religiøse mennskjer har ein sinnslidelse? At Jesus og Noah og dei burde vert innlagt på psykiatrisk?Det var ikkje noken draum, det var Gud som talte til meg Jadajadajada, så så.... Klart dette er sant. Har selv opplevd at Gud talte til meg også og ga meg mange deilige damer jeg kunne leke med i drømmene mine og for å bevise at han mente dette og at dette var helt sant hadde jeg sed på maven når jeg våknet! Dette er helt sant, dette har til og med skjedd meg flere ganger..... men jeg gikk da vel ikke ut og påsto at gud ville at jeg skulle starte en ny religion der jeg skulle ha meg med nakne damer for det! (Og tro meg, det er ikke VILJEN det skorter på!!!!) Skjønner du ikke at en masse mennesker har drømmer som OPPFATTES som svært virkelige men det betyr ikke at de lager en pokkers religon ut av faanskapet hver gang de drømte noe de syntes var fint og stort! Snart på tide at du våkner opp fra lala land drømme verdenen du befinner deg i og jeg lurer på om en psykriatisk klinikk kunne vært stedet for deg å våkne på akkurat nå, for du ER skikkelig forvirret!!! Ta deg sammen gutt! Du driter deg ut så det ryker her, virkelig! Fremstår jo bent frem som det gudsordet fra landet jo..... men du er vel kanskje derfra? Ta deg sammen! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jamen herregud då mann . Så det du seier er at alle religiøse mennskjer har ein sinnslidelse? At Jesus og Noah og dei burde vert innlagt på psykiatrisk?Det var ikkje noken draum, det var Gud som talte til meg Jesus var en person som eksisterte, det tror jeg, men var han guds sønn? Nei, for gud finnes ikke. Jesus var en person som led av sinnsforvirring. Han var BESATT på å finn meningen med livet, og fant dermed på Gud, noe han til slutt ble så opphengt i at han virkelig trodde han eksisterte. Og de stakkars menneskene som levde på den tida undret seg over HVOR de kom fra, HVORFOR de lever og HVA alt rundt de egentlig er.. Det var derfor han klarte å rekrutterer såpass mange som han klarte.. men heldigvis var det NOEN som ikke var lettlurte.. Du lider av samme syndrom.. vet ikkje helt hva jeg skal kalle det eg? Gudspåpenbaringiendrømsyndrom? Tror det passer bra.. Jeg lurer på hva du sier når du verken får et dyr i form av jesus ved din side eller overnaturlige evner.. Eller i det hele tatt en ny "åpenbaring".. Du er 17 år, har hele livet foran deg, og så finner du ut at du skal kaste det bort på en Gud som ALDRI har eksistert.. Tenk over det! Lev livet for pokker! Du har bare et liv! Det finnes ikke et Paradis! Ikke et helvete heller! Når du dør er du DØD, 4evah! Du kommer til å angre på dødsleiet ditt når du finner ut at "guden din" har sviktet deg.. Og JA, sånne drømmer som du forklarer er OVERHODE ikke åpenbaringer, det er drømmer man får når man sover svært svært tungt! Drømmer som kan virke så realistisk at man blir skremt, drømmer som kan styres, og når man våkner husker man ALT. Så hva er det som er så utrolig forskjellig fra sånne drømmer og din drøm? Du har aldri hatt en sånn drøm før, såklart blir du facinert! Gud styrer drømmene våre også? Fortalte han det? Lattis! Du vet det kanskje ikkje, men drømmene er noe man som oftest får rett før man våkner, en slags ubevissthet som foregår i hjernen, som er vitenskaplig bevist.. Det er absolutt ingen gud inni bildet! Enkelte mennesker er rett og slett blåst.. Og herregud for et ego du har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå