Gå til innhold

Kan ein starta sin eigen religion?

Anbefalte innlegg

`heyy, eg har lyst at andre og skal slutta seg til den religionen eg trur på, men så lurar eg på korleis eg kan gjere det? og er det lovleg? Er det sånn at min religion vert "uoffisiell"eller kva eg skal kalla det, medan sån som kristendom vert ein "ofisiell".

Viss noken har lyst å joine, så berre sei frå ;)

men kort om kvifor eg vil starte eigen religion: eg har alltid trudd på Gud, men eg har ikkje alltd fullt dei ti bod og sånn, men ei natt så fekk eg ein drøym, og i drøymen talte gud til meg. Han fortalte meg at eg var den utvalte, at eg var Jesus sin broder, som skulle oppklare missoppfatningane som hadde skjedd etter jesus sin død. Eg kom til å få problemer med å omvende alle kristne, og andre ikkje-kristne, dirfor måtte eg starte religionen heilt på nytt, som ei grein ut i frå kristendommen!

Relgionen min går ut på at du skal gjere alt du har lyst å gjere, og ikkje gjere noke du ikkje treng å gjere som du ikkje har lyst å gjere, men du må tru på Gud og visss han talar til deg (slik han gjer med meg) skal du adlyde hans ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt beste tips er å flytte til USA. Skal man lage en sekt, er det virkelig "the promised land". Idiotene vokser bokstavelig talt på trær der. Legg an en Jesus-aktig frisyre (valgfritt), og få kvinnene i sekten til å overlate deg sitt jordiske gods og gifte seg med deg alle som en. Kort og godt kan man lære mye av David Koresh. Han skjønte hvordan det skulle gjøres. Studer den mannen og du vil lære hvordan en kan spre ordet til folket, mens man samtidig sørger for å ha det bra både i dette livet og det neste :)

Lenke til kommentar

hmmm.. Ok, har du noken bra kilder på kva han her david koreh gjor direkte??

Men sant det er lovleg å statrte det i noreg???

Og eg vil foresten oppfordre dykk her til å slutte dykk til denne religionen, eg fekk ei åpenbaring av Gud når eg sov, og viss du sluttar deg til den kan du leva like mykje i himmelen på jord som du kjem til å gjere når du kjem til himmelen :D

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å starte en egen religion. Søk på forumet her etter en tråd om blåhvalismen. I den tråden er det noen linker til hvordan man skal gå frem rent sånn formelt. Merk at du også kan være berettiget til statstøtte

Lenke til kommentar
hmmm.. Ok, har du noken bra kilder på kva han her david koreh gjor direkte??

Info om David Koresh

Ellers har man en annen profet jeg har sansen for: Charles Manson.

Begge disse var vel kallet fra gud til å gjøre hans arbeid her på jorden. Bless both their souls.

edit: du har jo også en flott herre i den øverste linjen i signaturområdet mitt. Han talte vel for en annen gud en den du snakker om, men likevel kom han seg opp og frem i verden han også.

Endret av freke
Lenke til kommentar
Jo, jeg skal være enig i det. Men han holdt til i Afrika, og ikke USA. La oss være ærlige, Palm Beach er fetere enn Serengeti :)

Jim Jones? Afrika? No way ...

Han holdt til USA; først i Indiana, deretter i California (- where else ... -), og alt endte i Guyana, som altså ikke ligger i nærheten av Serengeti, men på østkysten av Sør-Amerika.

Lenke til kommentar
:blush: Christ, Jonestown høres så Afrikansk ut. Vel vel, sånn går det når man tar ting etter hukommelsen, og ikke leser vedlagte linker. I stand corrected. Men jeg mener fremdeles jeg ville valgt California (edit: fremfor Smøla eller Finse, i trådstartes tilfelle. Ed. out) eller noe skulle jeg startet en sekt. Okke som, det er bare å krysse fingrene og håpe vår profet her blir like stor som de nevnte :) Endret av freke
Lenke til kommentar

nja, no har eg lese litt om desse folka dykk nevnte, og det verkar som noken tullebukkar og eg har ikkje tenkt å la meg samanlikne med dei ;)

freke: eg skal ikkje starte sekt, og eg skal ikkje reise til calefornia eller andre useriøse plassar når eg skal fremme den nye religionen ,og ikkje sekta.

Eg tek dessutan avstand frå å bli kalt profet, det er ikkje det eg er. i åpenabringa i draumen min, då eg snakka med gud, fortalde han meg at eg var hans son, eg er ikkje noke mellomledd mellom jesus han og folket, eg vart direkte skapt av ynskje frå Gud slik eg kunne tjene han. Han sa også mange andre ting eg gjerne skulle sagt, men det er konfidensielt for å sei det på den måten.

faen ass!! me må vere over 18 for å søkje om statstøtte til religionen :(

Lenke til kommentar

hmm.. Ja , men eg meiner dette seriøst, eg vurderar og slutte på skulen og gje opp draumen om å bli bonde for å misjonera vidare denne religonen. Dykk anar ikkje kor sterk den følelsen var å få snakke med Gud :D

Han minte på ein måte om humlesnurr i Harry pottar, og hanvar skikkeleg klok og sa alle tinga eg ville høyre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...