Morten59 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har lest de enkelte innlegg hvordan man fjerner Telenor teksten på S55, men jeg får det ikke til. En metode er som følger: Gå til nettverksinnstillingene og endre navnet på nettverket fra f.eks 'Telenor' til ' ' (space). Kan jo ikke endre navnet fra Telenor til (space), etter det jeg prøver.. Jeg går på Innstillinger, deretter Nettverk. Utifra det jeg ser der og prøver ingen mulighet og fjerne Telenor-teksten. Bruk en transparent 1x1 GIF som logo. Operatør-navnet forsvinner og bakgrunnsbildet blir synlig gjennom logoen. Spørsmålet blir her hva 1x1 er dette i cm eller pixels??? Og hva så gjør man deretter når man skal bruke denne transparent i telefonen. Hvor skal man arkivere denne gif-filen? Den metoden jeg har prøvd er å gå inn på wap forum og lastet ned en transparent og lagt denne filen under Display, Bakgrunn. Og hva deretter?? Håper noen gidder å skrive en forstålig oppskrift hvordan man fjerner Telenor-Teksten. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Den enkleste metoden er å bruke transparent GIF som logo, som du finner nederst på http://www.club-siemens.com/logos/logos-s55.shtml Overfør den til mappen 'Pictures' via BT, IR eller kabel. Du kan også laste ned via WAP ved å gå direkte til adressen http://www.club-siemens.com/logos/s55/s55-...ransparent2.gif Du aktiverer den ved å gå til mappen 'Pictures', åpne GIF-bildet, velge 'Options' og 'Set as...' - 'Logo' (jeg har kun engelske menyer, men du finner sikkert frem) Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 du må lagre det transparente gif-bildet som operatør, ikke som bakgrunn. Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Takker for svarene. Nå virker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå