Blekkpatron Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er en av dem som ikke klarer og begrense hvor mye jeg ringer osv. Får 600-2000 i regning hver måned. Skal ha kontantkort. Vil helst ikke bruke mer enn 200 kr hver måned. Har sett på Talkmore. Det var jo b.l.a. best i test her, men lurer på om det var fordi man ringer gratis internt. Jeg kjenner ikke en sjel med Talkmore. Bør jeg alikevel velge det? Viss man ringer mye (Gjerne 1-2 timer hver dag) finnes det noe (abonnement og kontankort) som kan lønne seg? Klarte og få 2000 kr i regning når jeg hadde OneCall faktura og SmartTalk med venner. Er mest ute etter kontantkort. Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Har talkmore nå og er kjempe fornøyd.Service er 1000 ganger bedre enn one call.jeg får faktisk svar hver 30sek via email. Anbefaler deg talkmore hvis du klarer å begrense bruken din. Endret 29. januar 2008 av tunam85 Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Alle har forskjellig forbruksmønster, derfor finner du riktig operatør til _ditt_ forbruk på www.telepriser.no. Der kan du velge mellom etterskuddsbetalt og/eller forskuddsbetalt abonnement. Merk at MTU snart kommer med fastpris på telefonsamtaler, til 398 i mnd. Mobildeal har visst 50 timer ringetid per mnd for 360 kroner. Ringer du mest, kan det derfor være gode alternativ hvis du ønsker å opprettholde det høye forbruket. For å kutte forbruket er det selvsagt enklest med et forskuddsbetalt abonnement, som Talkmore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå