EmmJay Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 En ung pirat og hans flyvende apekatt har hovedrollen i et av de beste spillene på Wii. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dette virker som et svært godt spill Men har aldri spillt et "pek og klikk spill" før så vet liksom ikke helt om dette er noe for meg. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Flott anmeldelse, enda ett bevis på at dette er ett kjempe bra spill Lenke til kommentar
Micern Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Synd at spillet bare kommer til å selge cirka 10 kopier i Norge, noe antall poster i denne tråden forøvrig er brukbart bevis for. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vell, eg skal ordne meg ein kopi allereie i morgon Aldri høyrt om det før men det virka som eit skikkeleg kjekt spel! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har kjøpt det, men har ikke fått prøvd det enda. Gleder meg til å få testet det, for det virker veldig bra! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Synd at spillet bare kommer til å selge cirka 10 kopier i Norge, noe antall poster i denne tråden forøvrig er brukbart bevis for. Vil heller ha et bra spill som selger dårlig enn ett dårlig spill som selger bra Men det mener sikkert alle da, men bare sier det Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Skal prøve å få det med meg, men man mister liksom litt interessen når spillet ikke blir lansert samtidig overalt og du ser på anmeldelser om hvordan spillet er lenge før det i det hele tatt kommer hit. Men bra anmeldelse ihvertfall. Spill i slike sjangere liker jeg, selv om jeg kanskje ikke syntes settingen var helt topp. Endret 29. januar 2008 av gormers Lenke til kommentar
def Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Skal prøve å få det med meg, men man mister liksom litt interessen når spillet ikke blir lansert samtidig overalt og du ser på anmeldelser om hvordan spillet er lenge før det i det hele tatt kommer hit. spelet kom ut no i januar her i norge, er vel derfor dei nettopp anmeldte det her. og til deg som meiner det selger 10 stk i norge, eg har solgt 3 stk i den lille butikken eg jobber på, så 7 stk bør resten av norges butikkar klare. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg snakket jo om anmeldelser fra andre spillsider da. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Må si meg hjertens enig i denne omtalen. Zack & Wiki er ett av de absolutt beste spillene til Wii så langt. Kan forøvrig nevnes at det er et spill som funker meget bra å spille sammen med andre, inkludert jenter, noe som vel er en sjeldenhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg