rotkiv Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skjermen er snudd sidelengs. Hva skal jeg gjøre? Kanskje dette gir deg et inntrykk av problemet : Håper noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
enator Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Ctrl + alt + opp? har du testet det? (ja jeg vet det høres dumt ut) edit: oops Endret 29. januar 2008 av enator Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Skjermen er snudd sidelengs. Hva skal jeg gjøre? Kanskje dette gir deg et inntrykk av problemet : (Fjernet) Håper noen kan hjelpe meg med dette! ...Høyreklik på bakgrunnen, velg "Skjerminstillinger og klikk på knappen som heter "Avanserte innstillinger"...Klikk på arkfanen som sikkert heter GeForce ett-eller-annet...Klikk "Start NVidia kontrollpanel" og velg "Skjerm" der...Der ser du det står "Roter skjerm"... Endret 29. januar 2008 av RetroChat_net Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har du fått endret skjermoppløsning til høyt tall i høyden og ikke høyt tall i bredden? Lenke til kommentar
rotkiv Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Haha føler meg litt dum nå. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå