tobbelobb Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei Er det noen som hvor stor kasse(portet), dette elementet skal ha??? Og str på port (dia og lengde) Her er info om subben... http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...=ICA+Subwoofers Endret 30. januar 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) 32,7 liter lukket kasse, står anbefalt... Åsså fant jeg et mål på 23,5 liter med 76mm x 303mm rør. Synes det var litt merkelig at reflekskassa skal være mindre en lukket men... http://www.xplodsony.com/files/manuals/XS-...ndum_Manual.pdf Endret 29. januar 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Oki takk for hjelpen. Har du hørt dette elementet spille? Har fått det ambefalt men det er så billitg at jeg har begynt å lure ps. har ikke kjøpt d enda. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har hørt det ja, og jeg synes det var dårlige greier.... Hvor mye har du til sub da? Og hvordan forsterker skal du bruke til den? Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Har hørt det ja, og jeg synes det var dårlige greier....Hvor mye har du til sub da? Og hvordan forsterker skal du bruke til den? Jeg var teknkt å kjøpe en sony xm-1s forsterker. Har ikke lyst til å bruke mer en 2k på sub Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har hørt det ja, og jeg synes det var dårlige greier....Hvor mye har du til sub da? Og hvordan forsterker skal du bruke til den? Jeg var teknkt å kjøpe en sony xm-1s forsterker. Har ikke lyst til å bruke mer en 2k på sub Hvis dar opp mot 2k til sub, så burde du vurdere noe fra RE. www.morel.no Den sony forsterkeren ville jeg også glatt driti i...Da er soundmagus x1502 bedre Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hvis dar opp mot 2k til sub, så burde du vurdere noe fra RE. www.morel.no Den sony forsterkeren ville jeg også glatt driti i...Da er soundmagus x1502 bedre Oki hva med dynabel DY9412 i lag med soundmagus x1502??? Endret 30. januar 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå