thomassit0 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 http://www.gametrailers.com/player/30010.html Hva syns dere ? Ser lovende ut spør du meg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ser greit ut det der. Blir vel en "hit" mye pga C&C-navnet, tenker jeg. Ser ut som han fyren man "er" halter noe vanvittig Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Så bare "greit" ut, men abselutt ikke noe "må/vil ha spill". Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Heh, nah blit nok ikke i spill sammlingen denne. Har aldri likt "laser" FPS spill ala Halo. "Pewwww peeewww"...er litt for tamt for mitt smak. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tipper dette flopper som Renegade. C&C er RTS, ikke FPS. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Vel, jeg håper i hvertfall at det blir bra. Selv om det opprinnelig er et RTS så trenger ikke det bety at det ikke er mulig med et godt fps satt i samme univers Halo var jo opprinnelig RTS, det klarte seg rimelig godt som FPS spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå