ka1ser Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei! Jeg har fått lyst på PS3, og derfor lurer jeg på noen ting, som jeg ikke har funnet svar på. Om dere har en relevant url, så holder det for meg, dere MÅ ikke svare om dere ikke vil 1. Kan jeg legge inn .mp3-filer på HDD'en til PS3? 2. Hvor mye plass tar systemfiler, lagrede spill osv på HDD'en? Er det plass til noe annet? 3. Kan jeg spille av .mp3-filer mens jeg spiller? 4. Hvilke videoformater spiller den av? Har fått med meg at den ikke spiller .avi, men jeg hørte rykter om dette skulle endres i en software-update? 5. Kan jeg legge inn videofiler på HDD'en? 6. Kan jeg overføre filer trådløst fra PC-en min til PS3'en? eventuelt kablet? 7. Fungerer det bra å spille over trådløst internett? (i så fall blir routeren å stå i samme rom), eller bør jeg ha kabler? 8. Hvordan blir bildet på en vanlig 21" CRT-TV? Det var dette jeg kom på foreløpig, sikkert more to come! På forhånd takk Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 1. Kan jeg legge inn .mp3-filer på HDD'en til PS3? Ja. 2. Hvor mye plass tar systemfiler, lagrede spill osv på HDD'en? Er det plass til noe annet? Det er plass til masse annet. Jeg har 300+ mp3-filer, rundt 20 -divx-filmer, rundt 15 demoer / nedlastede spill og ca 150 høyoppløselige bilder inne på PS3'en (60GB). Og jeg har ikke plassmangel. I tillegg kan du jo oppgradere HDD'en selv til en med mere plass. 3. Kan jeg spille av .mp3-filer mens jeg spiller? Nei, ikke ennå. Men det kommer. GTA4 skal visst ha en mp3-mobiltelefon i spillet, slik at du kan spille av dine egne låter. 4. Hvilke videoformater spiller den av? Har fått med meg at den ikke spiller .avi, men jeg hørte rykter om dette skulle endres i en software-update? Den software-updaten er kommet, og PS3 spiller nå .avi, divx og mpeg. 5. Kan jeg legge inn videofiler på HDD'en? Jepp! 6. Kan jeg overføre filer trådløst fra PC-en min til PS3'en? eventuelt kablet? Jepp! 7. Fungerer det bra å spille over trådløst internett? (i så fall blir routeren å stå i samme rom), eller bør jeg ha kabler? Det fungerer helt uten problemer. Du kan ha ruteren din hvor du vil i huset. 8. Hvordan blir bildet på en vanlig 21" CRT-TV? Vil tro det blir helt ok. Du må ikke ha stor HD-TV for å ha glede av PS3. Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 1. Kan jeg legge inn .mp3-filer på HDD'en til PS3? Jepp! Støtter de fleste musikkfiler;) 2. Hvor mye plass tar systemfiler, lagrede spill osv på HDD'en? Er det plass til noe annet? Det er plass til masse annet også;)Størelsen på " saves " varier men du vil fortsatt ha en del plass. 3. Kan jeg spille av .mp3-filer mens jeg spiller? Dessverre ikke ennå. Et tips er og ha pc eller mp3 ved siden av. 4. Hvilke videoformater spiller den av? Har fått med meg at den ikke spiller .avi, men jeg hørte rykter om dette skulle endres i en software-update? Denne updaten har kommet [ 2.10 ] og du kan spille av divx, .avi etc.. 5. Kan jeg legge inn videofiler på HDD'en? Ja. 6. Kan jeg overføre filer trådløst fra PC-en min til PS3'en? eventuelt kablet? Jepp;) 7. Fungerer det bra å spille over trådløst internett? (i så fall blir routeren å stå i samme rom), eller bør jeg ha kabler? Det funker greit:) Jeg som sitter 1M fra routeren har 97% eller noe via trådløs 8. Hvordan blir bildet på en vanlig 21" CRT-TV? Det vil bli bra:) Lenke til kommentar
goggys Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bildet blir greit på en 21" CRT, men en HDTV er å foretrekke dersom man ønsker å få maksimalt ut av konsollen. Når det gjelder plass så er 40 gig brukbart, og man kan skifte harddisk selv, om dette ikke er nok. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Takk for svar. Nå er PC-en sannsynligvis på vei på reparasjon, så det lukter PS3 lang vei... Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Man kan også spille av musikk på High Velocity Bowling Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Du burde vel heller kjøpt en 360 med det avataret der. Han star wars figuren kommer jo eksklusivt i 360 versjonen av soul calibur 4. På 360 kan man også spille av mp3 filene på harddisken i alle spill man vil. Xvid støtten er også bedre på 360 bl.a da PS3 ikke klarer litt større filer. Endret 1. februar 2008 av mezzo Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Du burde vel heller kjøpt en 360 med det avataret der. Han star wars figuren kommer jo eksklusivt i 360 versjonen av soul calibur 4. På 360 kan man også spille av mp3 filene på harddisken i alle spill man vil. Xvid støtten er også bedre på 360 bl.a da PS3 ikke klarer litt større filer. Hehe, har vel hatt denne avateren i 3-4 år, hakke gidda å bytta Har sett på Xbox, men er så mye der som jeg ikke liker, at jeg har droppet det for lengst. Hvor stor må en fil være for at PS3 ikke skal kunne spille den av? Håper det PS3 + burnout tilbudet kommer opp igjen, da skal jeg faen meg slå til Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du burde vel heller kjøpt en 360 med det avataret der. Han star wars figuren kommer jo eksklusivt i 360 versjonen av soul calibur 4. På 360 kan man også spille av mp3 filene på harddisken i alle spill man vil. Xvid støtten er også bedre på 360 bl.a da PS3 ikke klarer litt større filer. Hehe, har vel hatt denne avateren i 3-4 år, hakke gidda å bytta Har sett på Xbox, men er så mye der som jeg ikke liker, at jeg har droppet det for lengst. Hvor stor må en fil være for at PS3 ikke skal kunne spille den av? Håper det PS3 + burnout tilbudet kommer opp igjen, da skal jeg faen meg slå til Filer over 2 gig spiller den ikke tror jeg det var. Hva er det du ikke liker på 360 forresten ? Den har jo mye større spill utvalg og mye mer man kan gjøre online osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå