skvallerkaal Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Ønsker å kjøpe meg ett videokamera med harddisk, og har sett litt på Sony HDR-SR5E. Dette kamera har 40gb disk som kan ta opp inntil 15timers opptak. Ville dere som har litt peiling anbefale dette kameraet som koster 6934kr på fotomagasinet.no? Hvis dere har SD kameraer å anbefale med harddisk så tar jeg gjerne imot tips Endret 29. januar 2008 av seaweed Lenke til kommentar
Flums Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det samme kameraet koster 6995,- i butikk hos Sony Center, så har du noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 NORMAL PRIS PÅ DETTE ER 7999,- Nå vil vel dette kamra rase når nyhetene til Sony kommer på markede i Februar og Mars. nå holder 40 gb til 1.5 time filming påp yppers kvalitet kanskje mindre. Lenke til kommentar
Eniro Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg kjøpte det i usa med vidvinkel + kamerabag og ekstra batteri for 7200... vidvinkelen koster ca 2000 her hjemme. Dette gjorde jeg i begynnelsen av Jan.. Gå på prisguide.no så ser du lett om du gjør et godt kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå