Gå til innhold

Netcom SmartTalk, minutt prisen settes ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. No som Tele 2 Champion og Telenor FriHet/djuice zero har satt ned ringeprisen, men opp med oppstartsavgifter, var det vel ikke annet enn ventet..

 

Forøvrig så ser det sånn ut no..

 

Tele 2 Champion: 0,39

Netcom Smart Talk: 0,45

Telenor FriHet/djuice zero: 0,49

 

Alle disse har oppstartsavgift på 0,89....

 

Ka syns folk om utviklingen?

Lenke til kommentar
Kjære SmartTalk-kunde. Fra 1.mars reduserer vi minuttprisen igjen, fra kr 0,54 til kr 0,45 (endringen skjer automatisk). Samtidig justeres startprisen per samtale fra kr 0,69 til kr 0,89. Vi håper du setter pris på lavere minuttpris. Hilsen NetCom

 

...og med det var jeg på jakt etter ny operatør etter mange år med netcom. Leit at de gjør dette

Lenke til kommentar

dessverre er det tydeligvis greit å sette opp oppstartsavgiften. Følger vi etter Danmark slik vi har gjort på andre priser med telefoni faller nok oppstartsavgiften om et års tid. De har jo nå et abonnement helt uten oppstartsavgift, mens de vanlige abo. har en oppstartsavgift på mellom 10 og 30 øre.

Lenke til kommentar
Kjære SmartTalk-kunde. Fra 1.mars reduserer vi minuttprisen igjen, fra kr 0,54 til kr 0,45 (endringen skjer automatisk). Samtidig justeres startprisen per samtale fra kr 0,69 til kr 0,89. Vi håper du setter pris på lavere minuttpris. Hilsen NetCom

Så i praksis *øker* de prisen for de som ringer under 2 minutters samtaler. Score! For en deal! Løp og kjøp!

 

Dette er jo nesten like "Smart" (tog du 'an?) som lanseringen av ActiveTalk Plus. Men så viste det seg jo at folk kjøpte det og. Folk er rare.

Lenke til kommentar

Forbanna idioter. Jeg var akkurat i kontakt med kundeservice angående det her, og ba dem dra ett visst sted. Jeg er egentlig avhengig av å ha netcom, siden kjæresten min har det også, (hun er bundet frem til aug.) men det får jo være grenser.

 

Jeg sa til han. Dere skjønner jo at dette ikke er noen fordel for meg, for dere veit likegodt at gjennomsnitt-samtalen min er på under 2 minutter.

Han svarte: Ja, jo-- Jeg ser den.

 

Blir irritert.

Endret av Luc1fer-
Lenke til kommentar
Forbanna idioter. Jeg var akkurat i kontakt med kundeservice angående det her, og ba dem dra ett visst sted. Jeg er egentlig avhengig av å ha netcom, siden kjæresten min har det også, (hun er bundet frem til aug.) men det får jo være grenser.

 

Jeg sa til han. Dere skjønner jo at dette ikke er noen fordel for meg, for dere veit likegodt at gjennomsnitt-samtalen min er på under 2 minutter.

Han svarte: Ja, jo-- Jeg ser den.

 

Blir irritert.

 

 

..og du vet likegodt at det faktisk ikke er de på kundeservice som har bestemt dette....?

Det er generellt sett sjelden noe lurt å skjelle ut kundekonsulenter hvis hensikten er å oppnå goodwill....

Lenke til kommentar
Hvis nok av sånne som meg ringer inn til kundeservice, så vil jo de klare å videreformidle infoen vel? Jeg lurer i tillegg på hvor jeg skal ringe å klage hen hvis jeg ikke skal få lov å ringe til kundesenteret? Kanskje du kan gi meg noen tips?

 

Ikke noe problem at du kontakter kundeservice med din misnøye, men det skal ikke være nødvendig å be dem dra et visst sted som du skriver.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med OneCall ? De har visst 120 minutter gratis pr mnd, uten oppstartsavgift. Ringer uansett ikke over 2 timer på mobil i måneden..

 

Vurderer å bytte vekk fra SmartCall pga dette.

 

Har hatt OneCall siden i fjor sommer, og er kjempefornøyd. Du får 120 ringeminutter og 90 SMS gratis pr. mnd. De bruker NetCom sitt nett utenfor storbyene slik at du har dekning "over alt". Jeg har i hvert fall aldri opplevd ikke å ha dekning, selv på de ødeste plasser.

 

I tillegg er det rimelig enkelt å følge med på eget forbruk via nettsidene deres. Siste regninga jeg fikk var for oktober i fjor, og den var på ca. 30 kroner. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...