iCar Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei, Fikk nettpp en sms fra Netcom der de sier setter ned prisen fra 0.54 til 0.45 pr øre,bra så langt men samtidig så øker de oppstatavgiften med hele 20 øre til 0.89, HVA FAEN!!! Endret 29. januar 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hmm.. No som Tele 2 Champion og Telenor FriHet/djuice zero har satt ned ringeprisen, men opp med oppstartsavgifter, var det vel ikke annet enn ventet.. Forøvrig så ser det sånn ut no.. Tele 2 Champion: 0,39 Netcom Smart Talk: 0,45 Telenor FriHet/djuice zero: 0,49 Alle disse har oppstartsavgift på 0,89.... Ka syns folk om utviklingen? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) FAAN I HELVETE! grunnen til at jeg gik til ncom var nettop på grunn av oppstarten gikk opp på tele2.... skal lynsje litt noobs nå... lett at jeg bytter til telenor frifiks Endret 29. januar 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ka syns folk om utviklingen? Jeg er så inderlig lei av prisonanien til operatørene. Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har ikke fått melding om dette. Har SmartTalk, men nå er jo den sperret foreløpig da... Hvor kan jeg lese om dette? Sto ikke noe på Netcom.no. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ring NetComs kundeservice. Det gjorde jeg og de skal høye denne oppstartsavgift fra 1. mars. Da har alle god tid på seg for å bytte operatør. Ellers begyner jeg å bli forbanna på alle operatører som gjør sånt... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kjære SmartTalk-kunde. Fra 1.mars reduserer vi minuttprisen igjen, fra kr 0,54 til kr 0,45 (endringen skjer automatisk). Samtidig justeres startprisen per samtale fra kr 0,69 til kr 0,89. Vi håper du setter pris på lavere minuttpris. Hilsen NetCom ...og med det var jeg på jakt etter ny operatør etter mange år med netcom. Leit at de gjør dette Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 dessverre er det tydeligvis greit å sette opp oppstartsavgiften. Følger vi etter Danmark slik vi har gjort på andre priser med telefoni faller nok oppstartsavgiften om et års tid. De har jo nå et abonnement helt uten oppstartsavgift, mens de vanlige abo. har en oppstartsavgift på mellom 10 og 30 øre. Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, dette var trist... Spesielt trist er det at det ikke står på Netcom.no og det at jeg ikke har fått beskjed om det enda fra Netcom. Duster. Jeg skal bort fra den shiten uansett. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blekkpatron: Husk å at prisene ikke trer i kraft før 1.mars så du rekker å skifte operatør før den tid hvis du vil det. Men absolutt, de burde opplyst om det på netcom.no. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kjære SmartTalk-kunde. Fra 1.mars reduserer vi minuttprisen igjen, fra kr 0,54 til kr 0,45 (endringen skjer automatisk). Samtidig justeres startprisen per samtale fra kr 0,69 til kr 0,89. Vi håper du setter pris på lavere minuttpris. Hilsen NetCom Så i praksis *øker* de prisen for de som ringer under 2 minutters samtaler. Score! For en deal! Løp og kjøp! Dette er jo nesten like "Smart" (tog du 'an?) som lanseringen av ActiveTalk Plus. Men så viste det seg jo at folk kjøpte det og. Folk er rare. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nå har Chess lanser et abonnement helt uten oppstartsavgift - Chess Premium Se på Chess sine sider Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som har erfaring med OneCall ? De har visst 120 minutter gratis pr mnd, uten oppstartsavgift. Ringer uansett ikke over 2 timer på mobil i måneden.. Vurderer å bytte vekk fra SmartCall pga dette. Lenke til kommentar
georgios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det som kan være kjekt å vite er at Venner overstyrer oppstartsavgiften, dvs at dersom du har Venner og ringer en NetCom kunde betaler du fortsatt 69 øre i oppstart og 0,- per min. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Forbanna idioter. Jeg var akkurat i kontakt med kundeservice angående det her, og ba dem dra ett visst sted. Jeg er egentlig avhengig av å ha netcom, siden kjæresten min har det også, (hun er bundet frem til aug.) men det får jo være grenser. Jeg sa til han. Dere skjønner jo at dette ikke er noen fordel for meg, for dere veit likegodt at gjennomsnitt-samtalen min er på under 2 minutter. Han svarte: Ja, jo-- Jeg ser den. Blir irritert. Endret 30. januar 2008 av Luc1fer- Lenke til kommentar
Angelheart Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Forbanna idioter. Jeg var akkurat i kontakt med kundeservice angående det her, og ba dem dra ett visst sted. Jeg er egentlig avhengig av å ha netcom, siden kjæresten min har det også, (hun er bundet frem til aug.) men det får jo være grenser. Jeg sa til han. Dere skjønner jo at dette ikke er noen fordel for meg, for dere veit likegodt at gjennomsnitt-samtalen min er på under 2 minutter. Han svarte: Ja, jo-- Jeg ser den. Blir irritert. ..og du vet likegodt at det faktisk ikke er de på kundeservice som har bestemt dette....? Det er generellt sett sjelden noe lurt å skjelle ut kundekonsulenter hvis hensikten er å oppnå goodwill.... Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis nok av sånne som meg ringer inn til kundeservice, så vil jo de klare å videreformidle infoen vel? Jeg lurer i tillegg på hvor jeg skal ringe å klage hen hvis jeg ikke skal få lov å ringe til kundesenteret? Kanskje du kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis nok av sånne som meg ringer inn til kundeservice, så vil jo de klare å videreformidle infoen vel? Jeg lurer i tillegg på hvor jeg skal ringe å klage hen hvis jeg ikke skal få lov å ringe til kundesenteret? Kanskje du kan gi meg noen tips? Ikke noe problem at du kontakter kundeservice med din misnøye, men det skal ikke være nødvendig å be dem dra et visst sted som du skriver. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Har snakket med noen venner og de fleste har ganske likt forbruk som meg. Min nye mobilregning vil bli 15% høyere, ref utregning vedlagt. Endret 30. januar 2008 av glosi Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som har erfaring med OneCall ? De har visst 120 minutter gratis pr mnd, uten oppstartsavgift. Ringer uansett ikke over 2 timer på mobil i måneden.. Vurderer å bytte vekk fra SmartCall pga dette. Har hatt OneCall siden i fjor sommer, og er kjempefornøyd. Du får 120 ringeminutter og 90 SMS gratis pr. mnd. De bruker NetCom sitt nett utenfor storbyene slik at du har dekning "over alt". Jeg har i hvert fall aldri opplevd ikke å ha dekning, selv på de ødeste plasser. I tillegg er det rimelig enkelt å følge med på eget forbruk via nettsidene deres. Siste regninga jeg fikk var for oktober i fjor, og den var på ca. 30 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå