Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kva skal ein med barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå valgte ikke jeg å få barn....det kom liksom bare...hehe

 

Men i det sekundet jeg hadde klippet over navlestrengen så var jeg far med stor F! Før det så hadde jeg heller aldri vært særlig glad i barn, men skal si det endret seg kjapt;)

 

Men ettersom du selv er eller har vært sta og umulig å hanskes med så skjønner jeg deg godt:)

Lenke til kommentar
Det seier berre mest om deg.

 

Dei har ikkje sagt det sånn direkte, men eg trur eg veit kva dei tenkjer somme tider. Dessutan er eg eit sjølvstendig individ som tek vare på meg sjølv. Vil eigentleg ha so lite med dei å gjer som mogleg. Men dei vil visst framleis styre livet mitt.

 

Eeh, du er ikke en tenåring som synes alt med foreldra er bare teit?

Lenke til kommentar
Det seier berre mest om deg.

 

Dei har ikkje sagt det sånn direkte, men eg trur eg veit kva dei tenkjer somme tider. Dessutan er eg eit sjølvstendig individ som tek vare på meg sjølv. Vil eigentleg ha so lite med dei å gjer som mogleg. Men dei vil visst framleis styre livet mitt.

 

Eeh, du er ikke en tenåring som synes alt med foreldra er bare teit?

 

Synest ikkje alt er berre teit, men i og med at eg er sopass gamal som eg er (16 år), kunne dei vere litt mindre kontrollerande.

Lenke til kommentar

Er ikke alle som ønsker å få barn.. Jeg ønsker det ikke. Jeg hater de små krypa.. Stygg er dem og. Min søster ble litt fornærmet da jeg sa det om den nyfødte. Jeg er for ærlig, men spør du meg så forvendt et ærlig svar..

31 år er jeg blitt og dette har ikke forandret seg.. Hadde jeg fått en slik møkkaspreder ved et uhell så hadde jeg sikkert forsøkt å bli verdens beste far, men så lenge jeg kan velge så velger jeg selvsagt ikke å få et lite krapyl..

Lenke til kommentar

Det er det alle foreldre sier. Selvsagt ville man forandret mening om man fikk barn selv, men som sagt; som det intelligente vesen man er så kan man unngå å få barn om man vil det. Det store flertall her i verden ønsker å øke befolkningstettheten, føre "sine" gener videre. Det er ikke noe galt i det, men det er faktisk helt naturlig å ikke ønske dette og.

 

Ja, jeg er enig i at mange forandrer mening i løpet av 20-årene, og er man i et forhold der barn er et naturlig steg så hvorfor ikke, men jeg skjønner ikke helt hvorfor samfunnet skal "tvinge" mennesker til å poppe ut flere barn enn strengt tatt nødvendig.. Min mening er rett og slett at 1 unge er en for meget..

Lenke til kommentar

Hm. Jeg er snart 24, og kan ikke si jeg føler det minste behov for å noen gang få barn. Verden er allerede overbefolket, så jeg kan ikke akkurat påstå at jeg synes det er nødvendig å produsere enda flere mennesker. Dessuten, jeg har ikke noe ønske om å sørge for at et barn blir født til en verden og et liv jeg ser på som stort sett meningsløs(t) og uten noen spesiell verdi utover den vi selv måtte finne på å gi den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...