IcedInsanity Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tittelen sier vel det meste. Har en kar i leiligheten under meg som spiller høy musikk...det gjør eg også..så vi konkurerer ofte om å dunke den andre bort med lyden. Noen som kan anbefale noe høyttalere med trøkk nok til at naboen stilner en gang for alle? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvorfor ikke bare leie noe herifra så kan du spille så høyt at du til slutt ikke hører noe mere. Da vinner du nok! Fikser du ordentlige subber så om møblere de for deg også! Endret 29. januar 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det må jo være noe bedre enn det du har nå i så fall, og da er det greit å vite hva du har Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Eg har dette: Systemkomponenter: 5 høyttalere, subwoofer Høyttaler Type: Aktiv Nominell utgangsstrøm (totalt): 70 watt Maks utgangseffekt for audiosystem: 140 watt Responsbåndbredde: 40 - 20000 Hz Lydforsterker: Integrert Overføringsteknologi: Kablet Ja,eg vet det..ingenting å skryte av...men det dunker da litt i bassen...men har hørt mye bedre...fra feks han under... Endret 29. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hehe, det der er nok ikke noe å skryte aså fryktelig av nei Men siden det er det du har nå, så antar jeg at du ikke har planer om å bruke så voldsomt med penger. Logitech Z-5500 dunker godt fra seg, og er ikke så fryktelig dyrt. Du får det for rundt 2300kr på nettet. Skal du over på hi-fi komponeneter må du regne med en del høyere pris, for en grei subwoofer koster gjerne 3000 og oppover, avhengig av hva du ser etter. Og når du da må ha forsterker og høyttalere i tillegg blir det dyrt. Men et stereoanlegg til 5-6000 med gulvhøyttalere, en liten sub og en forsterker skal gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er nesten sjokkert over at ingen har nevnt Cerwin Vega. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er nesten sjokkert over at ingen har nevnt Cerwin Vega. Me to... Jeg hører naboen som bor 50m vekke fra meg når han spiller på halvt volum med sine CV Ve15. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 CLS-215, to brokobla CV 2,6kw forsterkere, og en grei forforsterker, så kan du spille så hele bygget rister. Lenke til kommentar
EWR Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en bror som faktiskt skal selge ett CV-215 anlegg med forsterker som kan drive 4 av dem Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 En enklere og billigere metode er å besøke naboen og be ham dempe musikken. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 En enklere og billigere metode er å besøke naboen og be ham dempe musikken. Det er jo ikke gøy Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jepp, gøyere å spille om kapp. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp, gøyere å spille om kapp. Skulle ønske at alle var sånn Hvorfor må noen alltid ødelegge når man vil sette på kongefet musikk drithøyt? men til trådstarter, CV spiller høyt, høyt og høyere, dog ikke "pent" hvis man tenker HIFI. Ultimate dunkadunk høyttaler og er ikke så altfor dyre heller. PS: hva slags musikk fyrer du igang og hva fyrer naboen igang? Ren nyskjerrighet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skulle ønske at alle var sånn Hvorfor må noen alltid ødelegge når man vil sette på kongefet musikk drithøyt? Muligens fordi du er et irritasjonsmoment for dem? Det kan virke som om det å ta hensyn til andre ikke er noe dagens foreldre gidder å lære bort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Det er ikke sånn at vi er bittre fiender med tanke på musikken osv altså...er alttid sånn at vi smiler og prater om musikken vi spilte osv... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Muligens fordi du er et irritasjonsmoment for dem? Det kan virke som om det å ta hensyn til andre ikke er noe dagens foreldre gidder å lære bort. hehe, that's right! var en smule ironisk ment, skjønner jo at folk tenner på pluggene hvis man spiller musikk høyt og noen feks studerer eller slapper av. Tar selvsagt hensyn til folk, men syntes det var morsomt at de faktisk "kappkjørte" om å spille høyest Lenke til kommentar
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er ikke sånn at vi er bittre fiender med tanke på musikken osv altså...er alttid sånn at vi smiler og prater om musikken vi spilte osv... Dere i mellom er sikkert alt ok, men dem bor under deg, da hører det ut som leiligheter, altså, er det mer en 2 leiligheter i den blokka? Regner med det, hva syns dem om deres spille fest? Og hva gjør dere tre om en kar i 60åra skal ta hevn, han har nesten uendlige middler sammenlignet med dere, og han spiller klasisk musikk. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Dere kan jo bare avtale å møtes en sen kveld, hvor en av dere har med målebånd. Så er det bare å kneppe opp buksene og bli ferdige med saken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Dere kan jo bare avtale å møtes en sen kveld, hvor en av dere har med målebånd. Så er det bare å kneppe opp buksene og bli ferdige med saken. Ingen dum ide det heller, sparer jo mye penger og klager fra andre sinte naboer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Dere kan jo bare avtale å møtes en sen kveld, hvor en av dere har med målebånd. Så er det bare å kneppe opp buksene og bli ferdige med saken. Dere kan jo bare avtale å møtes en sen kveld, hvor en av dere har med målebånd. Så er det bare å kneppe opp buksene og bli ferdige med saken. Ingen dum ide det heller, sparer jo mye penger og klager fra andre sinte naboer. Ha Ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå