Gå til innhold

Min erfaring med Ventelo og hvordan de behandler kundene sine


Anbefalte innlegg

Sist onsdag la jeg merke til at mitt nettverk ikke fungerte slik det skulle privat.

Fikk ikke kontakt med internett i det hele tatt, og restartet modem og router.

 

Etter iherdig arbeid i 10 minutter kunne jeg fastslå at routeren fungerte, og at modemet ikke fungerte. Så det var enten modem eller linje som var kaputt.

 

Jeg legger også til at jeg i min tid kjøpte Catch og ikke Ventelo, men dessverre styrer penger alt og i min latskap har jeg blitt hos Ventelo. Og for første gang måtte jeg ringe kundeserivice. SKREKK OG GRU

 

Kontaktet de 1715 på torsdag i forrige uke, og pliktoppfyllende som jeg er tastet jeg at jeg trengte support. Jeg som stort sett alle andre moderne mennesker har ikke fasttelefon, så jeg ringte fra min mobil. ETTER 45 minutter ventning, med verden dårligste musikk og en damestemme som hele tiden fortalte at jeg snart fikk behandling, ble det bare stille i andre enden. Klokken 1800 forsvant bare all kontakt, og jeg måtte begynne på NYTT. Ringte da salgsavdelingen, og IKKE OVERRASKENDE fikk jeg kontakt etter 1 minutt.

 

Fortalte da at jeg hadde problem, hvor selger sa at han ikke fikk kontakt med modemet mitt. Det var mest sannsynlig ødelagt. Han sa at han sendte et nytt, som ville være meg i hende dagen derpå. På mandag var det ennå ikke kommet noe i posten, så jeg ringte på ny til ventelo

 

Etter 15 min på vent hos support, ringte jeg heller salg som ikke overraskende svarer etter 30 sekunder. De kan ikke hjelpe meg, men sier at en fra support ringer meg opp. Hørte ingen ting.

 

I dag var jeg en smule forbanna og ringte support for nte gang. Siden jeg sitter på kontoret, har jeg headsett og kan surfe og kaste bort tid mens jeg venter. Tok bare 9 minutter før jeg fikk kontakt. Spør hvor modemet mitt er, hvor support kan fortelle meg at jeg aldri har vært i kontakt med de, og at de hvertfall ikke sender ut et modem i øst og vest. Jeg fikk pent vente til de hadde feilsjekket linja mi. Ikke ville de heller ta kontakt med meg når jeg var hjemme, men at jeg pent fikk ringe å stå på vent som alle andre....

 

 

Mitt kundeforhold med Ventelo ender i dag, og min erfaring er:

 

1. De driter i eksisterende kunder

2. Skal du ringe de, så ring salgsavdelingen. Support er sterkt underbemannet

3. Ingen som jobber der loggfører noe, så dine henvendelser eksisterer ikke dere systemer.

4. Du kan ikke stole på en dritt av det de sier.

 

 

 

 

jeg vil med dette advare alle mot å bruke ventelo som internettleverandør i fremtiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter veldig med Ventelo nå!

 

Hadde 6000/640kbit/s i ett år, men nå sier dem at linje lengden ikke er bra nok og struper linjen min til 2500/480kbit/s med 80 ping..

 

Er så lei av dem i dette øyeblikk!, har hat mange mail-samtaler og support over telefonen om dem kan legge opp en ny konfigurasjon, eller for den saks skyld bytte til sentralen som står 23meter unna meg.. morsomt? nei :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...