DraZeN Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvem kjøper big tower for å ha MINI hovedkort i det? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvem kjøper big tower for å ha MINI hovedkort i det? De som desverre ikke er homo Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 tror ikke papp brenner ved så lave temperaturer. tror nok cpu ryker først Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 hva er det greiene oppå tv`n?? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 uff..chieftec.. neida, men det er bare det at alle har det lissom.. men det var ikke det jeg skulle si.. det jeg ville si var at det hadde sikkert vært kulere med blå plexi..enig eller? svart og hvitt synes jeg ikke helt matcher sammen.. lykke til videre Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvem kjøper big tower for å ha MINI hovedkort i det? De som desverre ikke er homo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå