Jonas Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 http://www.home.no/jonas1 hva synes dere?? egentlig er det eneste jeg har gjort bare å sette plexi i frontdøre og montert termometer..... men snart skal jeg lage bruskjøler da, må bare få tak i alle delene!!! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Stilig sengetøy :wink: Liker du lego eller? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Stilig sengetøy :wink: ø?? var det ironi?? det er faktisk bil-sengetøy Liker du lego?? er det noen galt med det?? :oops: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Så allreit ut. Kanskje snudd bildene den "riktige" veien Lego er konge da Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Så allreit ut. Kanskje snudd bildene den "riktige" veien ø? det er vel bare et bilde som er snudd 90 grader?? Lego er konge da helt enig!! Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hva er pappen under vifta godt for? Bare lurer.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://www.home.no/jonas1hva synes dere?? Synes bildene var litt for store til å bli oversiktelige. Ellers så var bilden nr 2 av hjemmelaget vifte tatt alt for nært så det ble uklart. Ellers ser kabinettet greit ut. Skjerm, tastatur, mus og høytalere ser knalltøft ut ! Stilig!! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Hva er pappen under vifta godt for? Bare lurer.. det er en trakt. lagde den pga. vifte var større enn kjøleribba Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://www.home.no/jonas1/inside_2.jpg Noen spesiell grunn til at du har disken opp-ned ? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ville gjerne vite hvordan du "innfelte" det vinduet i døra. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 http://www.home.no/jonas1/inside_2.jpg Noen spesiell grunn til at du har disken opp-ned ? her det egentlig så mye å si?? Ville gjerne vite hvordan du "innfelte" det vinduet i døra. mener du hvordan jeg skjærte ut?? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er det et bilde av degselv jeg ser på skrivebordet?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Er det et bilde av degselv jeg ser på skrivebordet?? nei, det er ikke meg Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er det et bilde av degselv jeg ser på skrivebordet?? nei, det er ikke meg Er det typen din da kansje? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Er det et bilde av degselv jeg ser på skrivebordet?? nei, det er ikke meg Er det typen din da kansje? desverre, jeg er ikke homo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Likte spesielt bildet av lydkortet!! Eller var skjermen,tastaturet,musen.høytallerne kombinasjonen kult! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Likte spesielt bildet av lydkortet!! Eller var skjermen,tastaturet,musen.høytallerne kombinasjonen kult! ironi, eller har du det samme eller no sånt?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Likte spesielt bildet av lydkortet!! Eller var skjermen,tastaturet,musen.høytallerne kombinasjonen kult! ironi, eller har du det samme eller no sånt?? Ja litt. Men anyways likte skrive bordet ditt. Kabinettet var grei den også. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Er det et bilde av degselv jeg ser på skrivebordet?? nei, det er ikke meg Er det typen din da kansje? desverre, jeg er ikke homo Javel, men hvis du mener det er "desverre", er du vel kanskje litt på gli ? Uansett, papp på en kjøleribbe som kan komme opp i 60-70 grader er vel kanskje ikke helt konge med tanke på brannsikkerhet og sånt ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Er det et bilde av degselv jeg ser på skrivebordet?? nei, det er ikke meg Er det typen din da kansje? desverre, jeg er ikke homo Javel, men hvis du mener det er "desverre", er du vel kanskje litt på gli ? Uansett, papp på en kjøleribbe som kan komme opp i 60-70 grader er vel kanskje ikke helt konge med tanke på brannsikkerhet og sånt ? desverre skrev jeg pga. kansje han er det og den pappen kommer neppe opp i så mange grader pga. vifta det er en 92 mm vifte som blåser ned på den og så har jeg 2 kabinettvifter som blåser på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå