teleutvikling Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Takk for tipset Crifo Jeg skal flytte og kikket litt rundt på priser og anmeldelser. Har tidligere benyttet kvk, og de er flinke de...men dyre! Det er dessuten litt variabelt hva du kan få av mannskap på bilen når du bestille fra "de store". Fant fram til et lite flyttebyrå med enda mindre pris som jeg vil anbefale til andre i Oslo-området. God pris, super kundebehandling! [Reklame fjernet av admin] Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Da vil Admin prøve dette flyttebyrå siden teleutvilkling, Jonas-K og Crifo-salg-AS anbefaler det så fælt. Og alle tre poster fra samme IP, ser jeg... Diskusjon.no har også et eget flyttebyrå, der vi flytter uønskete tråder, poster og brukere som ikke klarer å følge etter våre retningslinjer. Og regningen kan fort bli stor om man får tak i bedrifter som snikreklamerer i vårt forum. Mvh Flytteansvarlig Admin. ps. annonsene slettes og anbefalinger av flyttebyrået anses for å være spam. 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Et annet tips er og sjekke lapper og sånt som henger på butikker. Ser det er mange som tilbyr flyttehjelp. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Et annet tips er og sjekke lapper og sånt som henger på butikker. Ser det er mange som tilbyr flyttehjelp. Psssssst! Tråden er en BUMP fra 2010.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 åh.. men problemstillingen kan være aktuell for andre lesere kansje. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tråden er en bump, men jeg har vært fornøyd med flyttefoten flere ganger Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Benyttet nylig Bergs Transport til et flytteoppdrag i Oslo. På flyttedagen ringte de på forhånd, kom til avtalt tid, gjorde jobben bra og tok ikke så altfor ille betalt heller. Kan anbefales. www.bergstransport.no/ Lenke til kommentar
ernstimin Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Trenger tips til flyttebyrå i Oslo eller Lillestrøm-området. Ja, man har gule sider, men der står det jo ikke noe om hvor flinke og billige de er V ville bare gi navn på ett byrå som absolutt ikke anbefales. Det er DIN TRANSPORT FLYTTEVASK OG FLYTTEBYRÅ. Har desverre akkurat brukt dem, og i min naiivitet og godtroenhet på folk, ble jeg fullstendig rundlurt. mannen er fra Bergen og er bare en eneste stor kjeltring. Ikke bruk dem. Dårlig vask og lurer deg for penger. Lenke til kommentar
pappa83 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Trenger tips til flyttebyrå i Oslo eller Lillestrøm-området. Ja, man har gule sider, men der står det jo ikke noe om hvor flinke og billige de er Jeg brukte Flytt Rent som holder til i Oslo. Var veldig hyggelig siden de var så opptatt av service! Gikk veldig fint så jeg brukte dem like greit til nedvask også...og dro på ferie etter at ny eier var veldig fornøyd med vasken... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Tråden er blitt til en ren egenreklametråd for mer eller mindre shady flyttebyråer med kun én post på forumet, så jeg stenger den. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg