Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvor kjøpe ny WinRace eller Seaflyer? - http://winracepropellers.no/ kan man kjøpe en. det er ikke noen andre sider? Ser etter en side der man kan kjøpe ny Seaflyer også.. Og noen steder der man kan kjøpe deler også? mhv SunSurfer Endret 29. januar 2008 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 jeg vet ikke om noen andre sider, men du kan jo ta en telefon til Olle Terjesen, det er jo han som styrer hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) ja kanskje det, men ingen sider mer konkret? men ingen steder for seaflyer? Endret 29. januar 2008 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 det vet jeg ikke, men han har jo lånt noen seaflyerformer for en stund siden har jeg hørt, så han vet vel hvem som eier de og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 vær så snill og finn ut Lenke til kommentar
heftig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvis du ikke skal bruke så mye som 30 000 på en ribba winrace så burde du nokk Kjøpe en brukt du kan få de nesten gratis hvis de er litt i eldre! Olle terjesen lager winrace stian brath lager seaflyer! det er like dyre Nye nesteN! men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg invistert litt ekstra på en seaflyer! de er råe i vannet og alt! AMEN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ai ai.. så skal mæ sjå då... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå