EDW Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har navnet på en person jeg kunne tenkt meg å finne fødselsdatoen til. Finnes det noen database over slikt? Hvor? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg mener de tidligere hadde fødselsdatoen i skattelistene, mne tror dette bare var noen steder og kun det første året. Om du finner et slikt sted og personen var over 18/hadde inntekt det året så kan du være heldig. Ellers tror jeg ikke det finnes Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva med å spørre han Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva med å spørre han Kanskje det er en jente... Ikke alltid at det passer å spørre Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du kan ringe personen med skjult nummer (tast #31# før nummeret når du ringer), og lat som om det er en spørreundersøkelse. Spør så om navn, fødselsnummer og dra det så langt du vil. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er ikke sikker på om det finnes noen database over slikt, men hvisdu er venn med personen på facebook er jo det en sikker måte å finne det ut på. Den har til og med reddet meg slik at jeg har husket på noen bursdager i ny og ne. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skattelistene for 2001 ligger fremdeles ute her: http://aftenbladet.no/skatt/ Der står det full fødselsdato. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bli god venn med en på ligningskontoret ! Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Utgi deg for å være en annen person er alltid et skuddsikkert knep. Du kan enten gjøre som Negotiation foreslå, eller du kan opprette en falsk msn-adresse eller noe lignende Om du ikke har prøvd det først bør du Google navnet på personen, eventuelt sjekke ulike nettsamfunn personen kan være medlem av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå