Holmgr3N Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei. Får jeg DTS og Dolby Prologic II med Klipsch Promedia 5.1, når jeg ser på DVD med Power DVD v4 på pc'n? takk for svar. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei. Får jeg DTS og Dolby Prologic II med Klipsch Promedia 5.1, når jeg ser på DVD med Power DVD v4 på pc'n? takk for svar. nei men jeg tror hvis du har audigy2 eller kanskje til og med 1 så har dts på lydkortet. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Har Audigy2, dekoder lydkortet til DTS på DVD? Lenke til kommentar
striky Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Verken A 1 eller A 2 har DD / DTS dekodere på kortet. For å få spilt av filmer med DTS må du kjøre signalet ut på en signalprosessor med dekoder (f.eks en hjemmekinoforsterker), for så å kjøre det dekodede signalet til Promedia-settet. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 du trenger ikke å koble til hjemmekinoforsterker. TerraTec Lydkort PCI DMX 6Fire LT har støtte for Digital Theater Systems (DTS) Lenke til kommentar
striky Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Feil!! Det har passthrough av DTS og DD ja, men ikke dekodere! "Non-audio mode for transmitting AC3 and DTS streams via digital interface." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå