sToned-_- Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ser sykt fin ut bilen får vell begynne og følle med litt jeg også :!: Likte godt felgene passet til bilen Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Hei og takk Nå har jeg noen 15" Fondmetal felger på bilen (de som er på et av de første bildene hvor jeg tester ut) fordi det var på tide med vinterdekk her i Skien. Så handlet noen 195/55/15 Continental dekk og slengte de på mine Fondmetal 7" bred felger. Ble faktisk helt greit Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Vel det er tre måneder siden siste oppdatering, og det har vel ikke skjedd stort. Har byttet tilbake til halogenpærer siden den ene ballasten røyk - IGJEN. Byttet boost måleren til Autogauge grunnet et lite bytte med en kamerat. Har også fått meg Momo girkule. Har senere byttet starteren siden min røyk helt uten videre. Men greit å få den byttet. Ellers, har jeg handlet ny lakk til bilen i dag. En blå pærlemor Der ser dere fargen Og her er kladden vi skal følge under oppussingen for sesongen Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette gleder jeg meg til å følge med på Virkelig pen bil! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Godt å høre noen syns dette er moro i tillegg til meg Billakkereren gleder seg til å starte på bilen min også visst nok Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Godt å høre noen syns dette er moro i tillegg til meg Billakkereren gleder seg til å starte på bilen min også visst nok Hehe, det skjønner jeg:) Hvor mye lakkeringen på? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Betaler ingenting for det hehe Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Får nesten litt lyst til å drikke det! Det ser bare så godt ut. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Oi, utrolig fin farge! Skal følge mer med her gitt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hvis noen drikker den lakken, får de to problemer. 1 - er nok ikke bra for deg 2 - da blir jeg frorbanna for da må jeg kjøpe mer Vi har fått ordnet lakkboks nå, så venter bare på mildere vær og at snøen forsvinner Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gratis ja ;p Høres bra ut Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Ekke galt det nei Vi begynner vel å ta småbulkene nå snart tenker jeg. Har en hel haug med "uffda jeg slo døra mi i din" bulker Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Syyykt nais farge! å du har jo naise photoshop skillz! kan eg kjøpe skillzene dine? trenger de til å modde litt på vectraen jaja.. Men sykt nais farge, glede meg til å se den på skikkelig:) STÅ PÅ, dette blir bra! Endret 23. februar 2010 av Mortyy Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 noen nye oppdateringer? Likte bilen veldig. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Liten oppdatering Lenke til kommentar
crea Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 What!!? Looks smashing! Gjør deg klar for sommersesongen skjønner jeg. Nå må du forresten oppdatere navnet på tråden din også til blå elskling. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Oi, den fargen var jo bare elsk! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Ekks så gærn nei Handlet i dag K-sport coilovers med tuv papirer til bilen, så blir litt lavere og stivere snart da Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Handlet litt i dag Er altså alle fire. K-sport med tuv papirer. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen bilder av bilen i dagslys? Nissan 200sx RS13 Sveitisk edition - Røde elsklingen min ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå