Pluggen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Må få polert og forseila lakken før vinteren kommer snart da Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Tror ikke den lakken er så viktig , med tanke på den blir lakkert til våren håper jeg Men, hvis du vil hjelpe så kan vi gjøre det Har i dag fått motoren på plass, og fanger panser interiør stoler osv. Dessverre har jeg vært litt for rask rundt kantene, så det er en slange jeg har glemt å koble til og siden det ble så forbanna mørkt, fant jeg ikke ut hvor den skulle. Men har lest litt nå, og ser den skal på varm-start solonoiden. Så blir å fikse litt i morra. Greia er at motoren gikk forbanna ujevnt og dårlig på tomgang, men det sier seg selv når vakum slangen ikke er koblet til. Er denne slangen turbotrykksmåleren, og boost kontrolleren er koblet til. Så er litt av hvert som ikke får vakum Men ellers så starta hvertfall bilen, og jeg hadde ikke lekkasje. Bortsett fra servoolje, men det var min feil pga jeg glemte å stramme bolten. Men det er fikset. Ser ut som servicen min var vellykket! -- Bilde rett før jeg satte på fanger og panser og diverse koblinger. Endret 30. september 2009 av uranus Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Neida moro det Bare finne ut av siste feilen her, så burde den gå Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tada, jeg fant jeg fant. Bilen er nå nyvasket og står på alle fire i gården Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da får du si ifra om du vil ha med selskap en liten tur snart da Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kanskje slenge ut noen bilder da? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 I shall Daniel Hehe, ja må få tatt bilder snart. Men orker ikke i dag Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei Startet og se på din logg i denne kategorien. Må si det at når jeg så de andre ble jeg skuffet! Du har lagt lista høyt oppe ! Kjempe fin bil! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for flotte komplimenter Par bilder av bilen fra i dag Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Mangler et close-up av sideruta bak Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Absolutt Begynner å gå ganske greit nå også, så bare få sjekka at alt funker som det skal Lenke til kommentar
crea Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så uforskammet blank ut på de første bildene! Pen bil Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det blir gjerne sånn med litt lang eksponering Trust me, lakken er på langt nær så fin som den burde være. Men etter masse idioter som har smelt døra si inn i bilen osv, så har den mange lakk skader. MEN, det er jo derfor den skal hellakkeres til våren bare pengene rekker Hehe, ja mangler av merkene ja Ordner det etterhvert vett Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sandtaket ved Geiteryggen? Kult bilde Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er faktisk på Hydro Er der jeg har tenkt å sjekke tillatelser for arrangering av treff Fordi det er plass til minst 2-300 biler der, og det er langt fra hus og asfalten er liksom ikke noe de tar spesielt vare på der med tanke på sand og stein dumpes der Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da er det jo greit Bare få inn sopebil/mange nok med kost så vi slipper sandsprut å drit da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå