Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nissan 200sx RS13 Sveitisk edition - Røde elsklingen min

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke den lakken er så viktig , med tanke på den blir lakkert til våren håper jeg :p Men, hvis du vil hjelpe så kan vi gjøre det ;)

Har i dag fått motoren på plass, og fanger panser interiør stoler osv.

Dessverre har jeg vært litt for rask rundt kantene, så det er en slange jeg har glemt å koble til og siden det ble så forbanna mørkt, fant jeg ikke ut hvor den skulle. Men har lest litt nå, og ser den skal på varm-start solonoiden. Så blir å fikse litt i morra.

Greia er at motoren gikk forbanna ujevnt og dårlig på tomgang, men det sier seg selv når vakum slangen ikke er koblet til. Er denne slangen turbotrykksmåleren, og boost kontrolleren er koblet til. Så er litt av hvert som ikke får vakum :p

Men ellers så starta hvertfall bilen, og jeg hadde ikke lekkasje. Bortsett fra servoolje, men det var min feil pga jeg glemte å stramme bolten. Men det er fikset.

Ser ut som servicen min var vellykket!

--

Bilde rett før jeg satte på fanger og panser og diverse koblinger.

34nr3er.jpg

Endret av uranus
Lenke til kommentar

Det blir gjerne sånn med litt lang eksponering :p Trust me, lakken er på langt nær så fin som den burde være. Men etter masse idioter som har smelt døra si inn i bilen osv, så har den mange lakk skader.

MEN, det er jo derfor den skal hellakkeres til våren bare pengene rekker :)

Hehe, ja mangler av merkene ja :p Ordner det etterhvert vett ;)

Lenke til kommentar

Det er faktisk på Hydro :) Er der jeg har tenkt å sjekke tillatelser for arrangering av treff :) Fordi det er plass til minst 2-300 biler der, og det er langt fra hus og asfalten er liksom ikke noe de tar spesielt vare på der med tanke på sand og stein dumpes der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...