bryggern Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Herregud! Den var sjuk fin:D Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Blir bra dette ja Gleder meg til å få prøve den igjen nå som det har skjedd litt Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Sykt nice! Må følge med her. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kouki koster halve skjorta og litt til, men "svartn ta" de tar seg godt ut!. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Takk takk for positive kommentarer, det setter jeg pris på! Oppdateringer nå. Ny lamell plate har ankommet fra EF Motor, og den fikk jeg gratis. Så folkens, EF Motor gir sinnsykt god service, anbefales sterkt! Har også fått nye stolen min. Så skal jeg lakkere kamdekslene og coildekselet. Har en kombinasjon i tankene, så får se hvordan det blir Hele bilen skal lakkeres også, men ikke enda. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Lakkeres..? Den skal vel fortsatt bli rød? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Nei den skal nok ikke det Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Å? Hva er det som er finere enn rødt på denne bilen da? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Hehe skal fortelle deg En fin mørk blå farge med bittelitt flakes (mer ekstrem metallisk look), med sorte felger og sort tak Krom kant på felgene Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Okei, det kan jo kanskje funke. Noen bilde av en lignedne farge du tenker på? Og hva mener du med flakes? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Er vel ikke så langt unna det der, litt mørkere bare Flakes er glitter i lakken. Skal ikke være for mye, det er ingen show bil, men det skal være litt Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fin bil du har Ser du hadde planer om noe bodykit litt tidligere i tråden. Er det fremdeles aktuellt eller? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Det blir annen front og bakfanger ja, og jeg vet hva jeg vil ha men problemet er prisen. Skal ikke ha noe ekstremt, skal bare ha noe som bygger lavere og bygger rundt potta osv. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skjønner. Blir det noe i samme stil som det bildet du postet litt tidligere? Den blå bilen tenker jeg på. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Nja, jeg tror ikke det skal bli så ekstremt. Men styling er ikke noe som kommer i første omgang. Lakkering, felger og coilovers kommer før det. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Da er motoren skrudd sammen igjen. Bare skru girkassen sammen og montere på motoren, så slenge alt tilbake i bilen. Har også fått bestilt plate som går under motorrommet så jeg slipper all drittet som flyr opp i motorrommet Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gull Gått greit så langt eller? Er det snabelverktøyet som står bak der eller? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Gått veldig greit hittil (i fare med å fucke opp alt med å si det går bra ), så skal se om jeg rekker å skru på girkassa i morra. Motoren regner jeg med å få i bilen i løpet av uka Yes, verktøyet ditt står bak der Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) *mine innlegg* Rå bil! Å jeg er Bimmer fanboy, og det er ikke ofte jeg sier noe pent om Japser, så det er et kompliment du før ta inn på deg! Endret 28. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Flott bil det her! Liker det du har gjort med den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå