MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fet bil Har nok stort potensiale... Birger Lenke til kommentar
drz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 cozmos sånne kommentarer kan du spare meg for, seriøst. Prøv å vær 19 år gammel og kjøp og forsikre en sånn bil på deg selv OG ha råd til å style og kjøpe felger og alt mulig med en gang. Det blir dyrt. Uranus, ikke gå for noe stylingskitt Bilen din kan bli såå mye kulere om du bare gjør små og forholdsvis billige forandringer. trenger ikke være mer en å bytte lykter, sette inn xeon og kanskje kjøpe noen større felger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ettermontert xenon får meg til å se 1800K. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Huh fredrik? Anyways, ja men det er et stylingkit jeg har sett som er veldig clean (ikke ekstremt i det heletatt) som jeg virkelig vil ha, men husker aldri navnet. Men sånt får vi se på. Første omgang vil jeg prøve å få tak i fmic. Lenke til kommentar
drz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er en nydelig bil og hvis jeg ville hatt den så ville jeg nok bare pumpa opp motoren og brukt litt penger på xeon Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ettermontert xenon får meg til å se 1800K. Hahaha Fantastisk! Og jeg er så enig. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Skjønner det enda ikke Anyways.. Liten oppdatering idag. Sleepy eyes Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Og så ble vi stoppa i storkontroll i Skien og fikk mangellapp på senkesett.. 35mm liksom mens bilene rundt var senka 70 og slikt ikke godkjent men kun jeg som fikk svi. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Lys under ca. 3000K (Kelvin) vil oppfattes som rød-aktig. Når lyset da kommer helt ned i 1800K blir det ganske rødt; ergo det får fredrik til å se rødt. En fantastisk vits, særlig siden det er så mye prat om nettopp Kelvin når det gjelder Xenon. Er det ofte slike kontroller nede på Østlandet? Syns jeg hører om sånne stadig vekk. Har ennå tilgode å støte på en såkalt "storkontroll" her oppe på nordvestlandet. Bilbeltekontroller teller ikke ... Hva skjer nå da, må du på BT å godkjenne det du fikk mangel på? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er sjeldent det er slike kontroller som det var igår. Første gangen jeg har sett det i Skien hvertfall. Nei nå må jeg vise bilen og få senkesettet godkjent i vognkortet innen den 15. Så jeg bestilte firehjulskontroll også slikt at det blir i orden, og det skal gjøres den 11. Nå bestiller fattern time på Biltilsynet. Uff, kostnader jeg ikke trengte akkurat nå. Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 skikkelig fin bil dette ja, ikke ofte du ser de så strøken. Har du planer om motor oppgraderinger da? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lys under ca. 3000K (Kelvin) vil oppfattes som rød-aktig. Når lyset da kommer helt ned i 1800K blir det ganske rødt; ergo det får fredrik til å se rødt. En fantastisk vits, særlig siden det er så mye prat om nettopp Kelvin når det gjelder Xenon. Er det ofte slike kontroller nede på Østlandet? Syns jeg hører om sånne stadig vekk. Har ennå tilgode å støte på en såkalt "storkontroll" her oppe på nordvestlandet. Bilbeltekontroller teller ikke ... Hva skjer nå da, må du på BT å godkjenne det du fikk mangel på? Tenkte det samme. Tøffer rundt her med ikke-godkjent senk, "ulovlige"felger og ... men har aldri sett en slik kontroll langs veien. Bor i Stavanger. Vitsen til Fredrik var litt søt. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Spennende prosjekt, skal følge med på denne Var forresten en veldig fin farge... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Hadde en Honda Accord 2.0. Har den forøvrig enda Motor blir det steg 1 chip, og bytte deler til litt hissigere saker, rør til alu osv. Tror jeg trenger ny clutch så skal høre med han jeg handla fra (skylder meg en tjeneste) og se hva som kan gjøres. Ellers blir det ekstrem felg oppgradering en dag når jeg får råd, og så vil jeg fokusere på å få bilen i perfekt stand (er to mini bulker som nesten ikke er synlig, og noe steinsprut osv jeg vil fikse) og så er det liten lekkasje bak i bagasjelukket og rust under vinga som jeg skal ta. Dette er prioriteringer for meg. Styling får komme hvis jeg gidder, vil heller få bilen heftig Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hehe, snø er moro Ser ut som du kjører ut noe skikkelig på det siste bildet der Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Følger veien vettu Kjørte 10 mil igår på sånt føre med sommerdekk uten store problemene, men fikk rumpa ut i siste svingen inn til huset mitt (50 meter fra huset) og satt fast Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Grøftelys + a-stolpe sak med to målere montert :=) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Oi, sinnsykt lenge siden jeg har oppdatert denne tråden! Så er vel på tide nå Xenon montert. Blå lys med alu plate rundt. Fjernet orginal vinge, og her ser man hvorfor. Dårlig natt bilde av interiøret. Nye lyktehus. Klare blinkers foran. Kouki baklykter i boks. Og montert. Ny motor p.g.a ras. Bilen på veien igjen. Skjørter montert. Samme her. Innerskjerm er løs på det bildet. Fikset i ettertid. Fått "tenningsnøkkel" lys Fikk feil farge på pæra, men fikses senere. Før hvit, nå svart. Tekstil lakk. Før veldig lys, nå mørk og fin. 17. mai stemningsbilde. Kouki vett Ny turbo Fmic på plass Og sånn ser det ut. Taket lakkert svart. Motor ut pga lekkasje fra noen pakninger. På plass på bukken. Lamell slitt. Får ny gratis fra EF Motor. Nytt førersete. Bestilte kun èn først for å se hvordan den er å sitte i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå