uranus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Thanks Skal sannsynligvis polere idag om jeg rekker det etter jobb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tar du min og? Fett ratt du har fått deg. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe je polerte panseret nå, er for kaldt gitt for det tørker ikke skikkelig så er vanskelig å polere. Får vente til det blir varmere:P Takk Digg ratt å kjøre med og det beste er at det kosta 500 inkludert boss/hub ferdig frakta Ebay Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kanskje en smule tidlig å begynne med sommerpolishen, ja. Selv om det frister! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Med det været som har vært her i Romsdal de siste dagene frister det en del å polere min røde perle også. Pen bil, uranus. Det stylingsettet du viste frem så meget bra ut, uten spoileren selvsagt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Yes Er litt usikker på fremtiden hos jobben min akk nå, men når jeg finner ut hva som skjer og det er positivt (som vi regner med), så skal jeg ta meg råd til det. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 nyydelig bil! Kan jeg spørre om hvor masse du har lagt inn i bilen etter du kjøpte den^^ Kommer til å bli en perle til sommeren Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Takk takk Skal vi se her. Er ikke spesielt mye serru. Nye gassdempere bak: 1100,- Effektanlegg 2,5": 4000,- Sleepy Eyes kit: 180,- fra England Nytt ratt m/hub/boss: 500,- (Fra USA) 5w40 Agip olje: 3-400 tror jeg levert på døra TurboXS RFL dump: 600 ferdig sveisa på rør K&N filter pakke: 1100,- Det er vel det jeg har brukt penger på nå MORE TO COME Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Måtte bare prøve kameraet på w880i.. Vakke sååå bra, men hva forventer man fra en mobil som er like tykk som en kortholder Anyways, akkurat bytta til 5w40 Agip helsyntetisk olje, så regner med tikkinga fra kald motor forsvant nå Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ikke style den med plastikk jall , det er mye finere med ny polert lakk og noen fine 18" lettmetall feger og klare blinker, ikke lg plasttralle av den , om du gjør det så for all del ikke kast org fangere og skjørt , syns synd på bilen din om du styler den med det plast kittet du viste her , du har nå en strøken rød org s13 det begynner å bli skjeødent å finne da de fleste er ihjel styla ..... det var mine ord Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hehe har hørt den ja Nei asså hvis jeg skulle velge å ha styling, hadde jeg for all del ikke kastet det gamle for det er fint og i bra stand. Nå har jeg kjøpt meg Canon EOS 400D så er blakk litt fremover, så store greier med bilen nå skjer neppe. Skal prøve å bruke fantasien og stadig oppdatere et eller annet med bilen. Tenkte å jobbe litt på interiøret snart. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Par bilder tatt med nye kameraet. Prøver å lære hehe. Endret 15. februar 2008 av uranus Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Da har jeg funnet feilen med "bremsene". som noen vet, har den gått virkelig til venstre under bremsing. Nå fant jeg feilen. FØR: ETTER: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 "Litt løs skrue" Siden du har nesten ny lakk ville jeg anbefalt en titt i "Den store bilpleietråden" her i forumet, finner masse bra tips til behandling der (ligger link i signaturen min) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Takk for tipset, skal se der Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Tok på 17" AEZ felger jeg hadde liggende, ble ikke så verst Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 snasent med de felgene ja! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Få på noe styling! Bilen ser fæl ut sånn som den står nå.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 cozmos det er jo smak og behag. Jeg synes den stylingen urnaus la ut så helt for j**** ut. Noen ganger er mindre bedre. Skaff deg xeon og noen nye lykter bak så har du en knallbil! Kanskje noen større felger også ? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 cozmos sånne kommentarer kan du spare meg for, seriøst. Prøv å vær 19 år gammel og kjøp og forsikre en sånn bil på deg selv OG ha råd til å style og kjøpe felger og alt mulig med en gang. Det blir dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå