Pilot_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De fjærene er livsfarlige ja Pen bil forresten, skal følge med på denne. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Takk takk Nå skal jeg invistere i nye (ikke noen spesielle) bremser foran siden bilen svinger til venstre når jeg bremser, så tenker ene skiva/klossen er mer slitt enn de andre. Skal også sjekke stempelen osv osv. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lufttrykket i dekka er som det skal? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, men lufttrykk kunne ikke gitt så mye sving som det kommer ved bremsing, må svinge ganske mye for å holde bilen rett under hard bremsing. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Da har jeg hentet og montert de nye blinklysene, og det ble pent Tar bilde etter jobb Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Nye klare blinklysa: Apollo batteriet på plass: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tror jeg vil gå for den stylingen Endret 8. februar 2008 av uranus Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den vingen var vel litt overkill...?! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Nei nei ikke vinga Stylinga bare hehe Liker ikke vinge Anyways, fikk beskjed om at nye rattet og bossen har ankommet postkontoret fra USA (tok nøyaktig en uke), så skal hente det nå Slapp unna toll og alt Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den stylinga så fin ut! Bra at du ikke likte vingen Kan gjerne ha på vinge, men ikke så diger. Virker som du har god smak ihvertfall Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Da var ratt montert Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Oh! Nice ratt. Så meget bra ut det. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Takk takk Satte på sommerfelgene igår for å teste litt, men så punga jeg når jeg prøvekjørte de ( ), og rakk ikke ta bilde. Men sånn er det Nå prøver jeg å få tak i nytt kamera, speilrefleks helst. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Da var Canon eos400d bestilt Da får jeg tatt skikkelige bilder av godbilen og biltreffene Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Knall kamera du har bestilt! Får tatt mye bra bilder med det. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Ble dette istedet canon eos 450d Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tror jeg vil gå for den stylingen Har en kompis med en S13 med det kitet. Ser meget bra ut, uten vinge selvfølgelig. Så litt sumt ut med så negativ camber på bilen på bildet da. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe ja, må ha det skikkelig skal jeg ha det vettu. 9000 er vel heller ikke så ille, dog jeg lurer på å prøve et replika kit på kanskje sideskjørtene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå