tormi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Har følgende cpu med original vifte: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330169 Har noen noen tips om en vifte som er stillegående som passer til denne. Viften trenger ikke å gå stillere enn harddiskene men som den står nå bråker den for jævlig. Jeg håper å slippe unne alt for mye penger i denne forbindelse. Tips mottas med stor TAKK! Endret 29. januar 2008 av tormi Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du kan jo ta en kikk HER. Husk at du må ha en kjøler som støtter LGA775 Scythe Ninja er ikke helt ubrukelig. Du slipper også å ta ut hovedkortet. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Den originale kjøleren er da utrolig stille... Bare sett på noe bedre kjølepasta, som f.eks. Arctic silver eller OCZ freeze extreme Lenke til kommentar
tormi Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Den originale kjøleren er da utrolig stille... Bare sett på noe bedre kjølepasta, som f.eks. Arctic silver eller OCZ freeze extreme Er forsåvidt ikke misfornøyd med temperaturen, og byttet min dual core med original vifte med denne andre. Og de støye svært forskjellig. dessverre. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ingen flere forslag? Synes 500 spenn (på komplett) for Ninja Scythe er litt mye... Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har samme prosessor.. brukar thermaltake big typhoon. Prosessoren er ca. 1-2 grade over romtemp idle. Kanskje dette har noko med straumsparingen til asus som er innebygd på hovedkortet men den kjølar i alle fall bra;) Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 XIGMATEK HDT-S1283 ser meget bra ut (fullt på høyde med thermalright ultra 120 extreme som vel har vært ansett som kongen på haugen til nå). Koster bare 365 kr på netshop. Har akkurat bestillt meg en selv. Du kan se anmeldelse av kjøleren på frostytech her. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noctua sine kjølere er flotte saker, gode temperaturer, lett å få til, og gode vifter er inkludert. Ville anbefalt en TRUE hvis du skal ha det beste innen luftkjøling, men det betyr 500kr + vifte til 160 Lenke til kommentar
tormi Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Har bestillt Denne og skal teste den i morgen. Den var isåfall til riktig pris så får vi se om den duger. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tja, ser grei ut den der. Veldig billig da! Lenke til kommentar
tormi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Har bestillt Denne og skal teste den i morgen. Den var isåfall til riktig pris så får vi se om den duger. Da kjører jeg denne og den kan absolutt anbefales. Stille og den kjøler ihvertfall 5 grader bedre enn intel sin originale på min quad prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå