Oscar2107 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Heisann. Jeg har en dell vostro 1700. Jeg kan ikke få battlefield 2 til å fungere på PC-en? Når jeg starter spillet kommer den første logoen opp, deretter blinker skjermen en gang, og programmet lukkes. Jeg har en følse av at det kommer av at driveren til skjermkortet mitt ikke fungerer til battlefield 2. Og ettersom oppdateringene av drivere til laptoper kun kommer fra Dell, og ikke nvidia kan jeg ikke bare laste ned den siste driveren fra nvidia som skal fikse problemet. Det jeg har gjort er å laste ned den siste driveren til skjermkortet mitt fra dell sine nedlastingssider. Men jeg har en følse av at de ikke løser på langt nær så mange feil som de driverene som kommer fra nvidia selv. Det er mulig at jeg tar helt feil. Er det noen andre som ikke har fått spill som f.eks Battlefield 2 til å fungere på sin PC, for deretter å ha gjort ett eller annet for å få det til å funke? Jeg har en dell Vostro 1700 med Vista og et GeForce Go 8600M GT skjermkort. Takker for alle svar Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en Acer med ati 9700 ellerno - men jeg pleier som regel bare å gå inn på www.3dguru.com og hente ned modda drivere der. Fungerer i alle fall helt fint for meg .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå