Boomerang Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Ny tråd. Endret 30. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror du bør kvalitetssikre den listen, flere stå oppført flere ganger og flere er ikke selvstendige stater.... Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skal man bare nevne ett land du har vaert i om gangen? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Vi kan si det slik, ja. Så kan vi være greie å slette lista vår når nestemann har svart. Ellers blir det mye scrolling. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Tror du bør kvalitetssikre den listen, flere stå oppført flere ganger og flere er ikke selvstendige stater.... Flere er ikke oppført flere ganger, nei. Og det kan være gøy å ha med flere land enn kun de som er selvstendige stater. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror du bør kvalitetssikre den listen, flere stå oppført flere ganger og flere er ikke selvstendige stater.... Flere er ikke oppført flere ganger, nei. Og det kan være gøy å ha med flere land enn kun de som er selvstendige stater. Man bruker vanligvis listen fra FN og ikke ICANN. -Vatikanet står oppført 2 ganger -De har til og med oppført Jan Mayen, Svalbard og Bouvetøya. -"United States Minor Outlying Islands"? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Men hva er galt med å ha disse oversjøiske territoriene på lista? Er alle verdens stater med i FN, da? Noen som ikke er det? Endret 30. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg må få si at det virker som et heller knotete opplegg dette her. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det er jo fordi ingen gidder å følge opp. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tar for lang tid å gjennom listen... Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, det er jo alfabetisk. Lenke til kommentar
deterprivat Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det bare meg eller ser listen ut som en haug utrolig dårlig koding? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Er det bare meg eller ser listen ut som en haug utrolig dårlig koding? Han har kopiert en nedtrekksmeny med toppdomenelisten til ICANN. Taggene har man selvsagt ingen bruk for her. Ser listen også inneholder Antarctica som ligger under 7 forskjellige land... Endret 30. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det er forskjell på en stat og et land. Men gi meg FN-lista da, hvis det er det det står på. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nevner bare de landa jeg har vært i jeg så kan trådsstarter sette inn Norge Sverige Danmark Finland Estland Latvia England Nederland Belgia Tyskland Østerrike Sveits Frankrike Italia Spania Kypros Tyrkia Hellas Mexico USA Fiji New Zealand Australia Singapore Malaysia Thailand Myanmar Laos Kambodsja Vietnam Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, men jeg lager en ny tråd med FN-landene, så kan moderator vennligst stenge denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå