Monsoon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, kan dere være så snille å hjelpe meg med å velge en ferdig bygd PC fra www.komplett.no sine stasjonære gamermaskiner? Jeg aner ikke hva de forskjellige delene og navna betyr, så ideen var egentlig bare å spare til den dyreste de hadde, men den gamle maskinen min døde forrige uke og da orker jeg ikke vente et par måneder til på lønninger... Planen er å bruke PCen til City of Villains, Battlefield 2, Bioshock og eventuelt Age of Conan. Jeg holder meg til XP for jeg vil helst slippe å lære meg et nytt OS. Jeg har en 19" CRC skjerm og en 40" LCD tv jeg kommer til å bruke den på. Hvilken PC kan jeg kjøpe uten å kaste penger ut vinduet på features jeg ikke kommer til å trenge? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du kan se på Gamer i25. Skulle være helt OK for ditt bruk. Det du kan gjøre er eventuelt følgende: * Skifte CPU fra E6750 til Q6600 * Skifte minne til TWIN2X 6400 DDR2 * Vurdere om du trenger lydkort, tastatur, mus og høyttalere. * Endre OS til XP. Da skulle du ha en grei maskin. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Glimrende! Tusen takk skal du ha. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Eventuelt så kan du vente på Dinside.no som publiserer sine innhentede tilbud på komplette pcer til 10.000 i løpet av denne uken. De pleier å få inn noen gode tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå